دانلود سریال قورباغه قسمت چهارم ۴

قسمت چهارم سریال قورباغه
قسمت چهارم سریال قورباغه


سریال قورباغه اولین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که مراحل ساخت آن از سال 1398 آغاز شد و با توجه به آنچه عوامل این سریال گفته‌اند، قرار است در اواخر سال 1399 شاهد پخش اولین قسمت از این سریال در شبکه نمایش خانگی باشیم. درباره سریال قورباغه شنیده‌هایی وجود دارد که این سریال قرار است به عنوان اولین سریال ایرانی در شبکه جهانی نتفلیکس پخش شود که در صورت چنین رویدادی این سریال می‌تواند افتخاری برای ایران و همچنین هومن سیدی باشد.

دانلود قسمت چهارم سریال قورباغه

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰HQ

دانلود با کیفیت BlueRay

دانلود همه کیفیت‌ها

داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی برام کم بود، کتم برام تنگ بود، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می مونده و من جلوتر ازش حرکت میکردم، دنیا برای من جای کوچیکه؛ احساس میکنم همه جا بسته است و نمیتونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه ها قبلا دیدم و درختا، صدای آبشار و قورباغه ها؛ اونارو زمانی میبینم که در حال مردنم. این اولین جملاتی است که در مورد این سریال بحث برانگیز منتشر شده است و درباره اینکه داستان سریال قرار است مخاطب را به چه سمتی ببرد، هنوز هیچ خبری در دسترس نیست. طبق اخبار درج شده از بعضی عوامل فیلم، قرار است در سریال قورباغه شاهد داستانی غافلگیر کننده و جدید باشیم که حول مشکلات اجتماعی خواهد گشت.

داستان سریال قورباغه
داستان سریال قورباغه

درباره سریال قورباغه بیشتر بدانید

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی از شبکه‌های خانگی پخش می‌شود و اولین کار این کارگردان در شبکه های خانگی است. این سریال با دیدگاه متفاوتی ساخته شده و طرفداران آن به صبرانه منتظر پخش این مجموعه هستند. سریال قورباغه با حضور نوید محمد زاده، سریالی محبوب از نظر مخاطبان خواهد بود.

در خلاصه سریال قورباغه آمده ‌است:
«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

صابر ابر در قورباغه
صابر ابر در قورباغه

بازیگران سریال قورباغه

نوید محمدزاده، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید پورفرج، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، شهروز دل افکار، محمد امین شعرباف، نیما مظاهری و اشکان حسن پور

نقش آفرینان سریال قورباغه
نقش آفرینان سریال قورباغه


دانلود قسمت اول سریال قورباغه

دانلود همه قسمت های سریال قورباغه با ترافیک نیم بها

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "داستان سریال قورباغه", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "من همیشه یه صندلی برام کم بود، کتم برام تنگ بود، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می مونده و من جلوتر ازش حرکت میکردم، دنیا برای من جای کوچیکه؛ احساس میکنم همه جا بسته است و نمیتونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه ها قبلا دیدم و درختا، صدای آبشار و قورباغه ها؛ اونارو زمانی میبینم که در حال مردنم. این اولین جملاتی است که در مورد این سریال بحث برانگیز منتشر شده است و درباره اینکه داستان سریال قرار است مخاطب را به چه سمتی ببرد، هنوز هیچ خبری در دسترس نیست." } },{ "@type": "Question", "name": "درباره سریال قورباغه بیشتر بدانید", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی از شبکه‌های خانگی پخش می‌شود و اولین کار این کارگردان در شبکه های خانگی است. این سریال با دیدگاه متفاوتی ساخته شده و طرفداران آن به صبرانه منتظر پخش این مجموعه هستند. سریال قورباغه با حضور نوید محمد زاده، سریالی محبوب از نظر مخاطبان خواهد بود." } },{ "@type": "Question", "name": "بازیگران سریال قورباغه", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "نوید محمدزاده، هومن سیدی، سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید پورفرج، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، شهروز دل افکار، محمد امین شعرباف، نیما مظاهری و اشکان حسن پور" } }] }