دامنه ubuntu.ir که متعلق به انجمن فارسی اوبونتو هست به دستور دادستانی کل کشور غیر فعال گردید!!!

به گفته حساب رسمی انجمن فارسی اوبونتو ایران، به دستور دادستانی کل کشور دامنه این سایت غیر فعال گردید! انجمن اوبونتو ایران دارای سابقه ۱۵ ساله است و یکی از منبع های اصلی افراد فارسی زبان برای پرسش در زمنیه نرم افزار های آزاد است. به احتمال زیاد دلیل مسدود سازی دامنه ubuntu.ir نوار مشکی "مهسا امینی" که در سمت بالا چپ سایت قرار داشته، بوده است.


نکته: من خودم از فایرفاکس استفاده میکنم. ولی چون عکسی خوبی نداشتم از عکس دیگران استفاده کردم. شما هم از فایرفاکس استفاده کنید. :)
نکته: من خودم از فایرفاکس استفاده میکنم. ولی چون عکسی خوبی نداشتم از عکس دیگران استفاده کردم. شما هم از فایرفاکس استفاده کنید. :)



نکته: برای بیشتر دیده شدن این پست استسنا تگ بی ربط میزارم. البته اگه ویرگول بزاره.



حساب رسمی انجمن فارسی اوبونتو ایران در ماستادون:

https://mas.to/@UbuntuIranParty@persadon.com