اموزش گرفتن جم رایگان فری فایر با استفاده از ربات تلگرام

سلام دوست عزیز دوست داری تو فری فایر جم داشته باشی ؟ پول نداری که جم بخری ؟ دیگه از رفتن به لابی و جم جمع کردن خسته شدی ؟ هیچ راهی پیدا نکردی که جم رایگان بگیری ؟ از سایت های هک و برنامه های جم فری فایر خسته شدی ، خب پس تا اخر این مطلب با ما همراه باش.

همون طور که میدونید فری فایر یک بازی خیلی خوب و بی نظیر در سبک بتل رویال است اما خیلی ها دوست دارن که داخل بازی جم داشته باشه الوک بخرن یا هر چیز دیگه ایی.


حالا سوال اینجاست باید چیکار کنیم که جم بگیریم ایا راهی هست که بتونیم بدون پول دادن جم بگیریم و بن هم نشیم ؟

بله هست اما خب این روش ها خیلی ریسک دارن و خیلی وقتا جم نمیدن اما امروز اومدم دو تا ربات بهتون معرفی کنم که اگه کار هایی که میگه رو انجام بدید احتمالش هست بهتون جم فری فایر بده اونم رایگان !


اما ادامه مطلب خب ربات اولی که میخام بهتون معرفی کنم ربات fftoken است اولین بار که این ربات رو استارت میکنید و میزنید رو گزینه جم بهتون میگه که باید چند نفر به ربات دعوت کنید هر چقدر بیشتر ادم به ربات دعوت کنید شانستون بالاتره و امکان داره تو قرعه کشی ربات شما برنده شید و بهتون جم تعلق بگیره البته کسانی که دعوت میکنید حتما باید با شماره ایران باشند و من این رباتو تضمین میکنم که جم میده و الکی نیست.

لینک این ربات:

http://t.me/FFTOKEN_bot


اما ربات بعدی این ربات همین اول میگم که تضمین نمیکنم حتما براتون جم بریزه پس نیاید بگید دروغ بود و جم نداد و از این جور حرفا چون همین الان گفتم اما شرایط این رباته اینه که شما باید ۱۰ نفر رو دعوت کنید با لینک خودتون به این ربات حالا مهم نیست شمارشون چی باشه یا مال کجا باشن و بعدش از اینکه دعوت کردید میتونید با ایدی جم بگرید تعداد جم هارو نمیدونم و در ادامه میگم که چطوری ده نفرو به این ربات دعوت کنید.


لینک ربات:

http://t.me/FREEFIRE_MIXbot


خب اما با لینک این سایتی که براتون میزارم میتونید برید و شماره مجازی امریکا بگیرید و ده تا اکانت مجازی بزنید و اونارو با لینک خودتون به ربات دعوت کنید.

خب دوستان سوالی بود در خدمت هستم خیلی ممنون که تا اخر با ما بودید ❤

یک نکته:این روش ممکن است جواب نده یا بعد از انجام دادن این روش شما جمی نگیرین این مطلب هم برای آموزش بود