تمام الیت پس های فری فایر از سیزن ۱ تا سیزن ۴۲ با توضیحات و تصویر پارت اول

سلام دوستان چطورید امیدوارم که حالتون خوب باشه من آرمان گیمر هستم و بلاخره امروز بعد از چن ماه که پست جدید نذاشته بودم اومدم با یه پست جدید امروز اومدم تمام الیت پس های فری فایر رو از سیزن ۱ تا سیزن ۴۲ بررسی کنیم و تصویر هاشون هم ببینیم فقط دوستان به دلیل هنگ سایت این مطلب رو در دو پارت میزاریم و یک توضیحاتی هم میدم اگر فری فایر باز هستید و از این پست خوشتون اومد حتما لایک کنید و کانال ویرگول من رو دنبال کنید تا اگر پست مطلب جدیدی گذاشتم با خبر بشید این مطلب یکم طولانی و زمان بر هست پس ازتون درخواست دارم که لطفا اگر نگاه میکنید لایک کنید تا پست های من هم یک لایک بگیره خیلی ممنون از اینکه پست ها و مطالب من رو نگاه میکنید بی معطلی بریم که این مطلب رو شروع کنیم فقط تعداد عکس ها یکم بالا هست و شاید سایت اجازه نده که عکس بارگذاری کنم یا هنگ کنه برای این مطلب خیلی زحمت کشیدم پس لطفا حداقل لایک کنید?❤



الیت پس سیزن ۱ - Kistune

خب دوستان حتما اگر فری فایر باز باشید این الیت رو میشناسید یا حداقل اسمش رو شنیدید این الیت الیت پس سیزن ۱ فری فایر هست اولین الیت پس که معروف به ساکورا هست که اسمش از یک درخت ژاپنی گرفته شده و تم ژاپنی و چینی هم داره این الیت خیلی با ارزش و قدیمی هست و الان اگر کسی این الیت رو داشته باشه اکانتش خیلی ارزش داره و خیلی سریع ازش میخرن الیت پس مورد علاقه خودم هم هست



الیت پس سیزن ۲ - Hip Hop

این الیت پس یکی از معروف ترین و بهترین الیت پس های فری فایر به حساب میاد که اسمش هم هست الیت هیپ هاپ که تم رپ و هیپ هاپ رو داره این الیت خیلی خیلی الیت با ارزش و کمیابی هست و کمتر کسی الان هست که این الیت رو داشته باشه و بپوشه و این الیت بیشتر دست یوتیوبر های فری فایر یا آدم های معروف هست که خلاصه خیلی خیلی الیت قشنگ و زیبایی هست و روش کار شده و الیت خوبیه این الیت یکی از بهترین سیزن ها به حساب میاد



الیت پس سیزن ۳ - Doomsday Madness

اما این الیت پس در موردش اطلاعات زیادی ندارم ولی این هم یکی از الیت های قدیمی فری فایر هست که کمتر کسی این الیت رو داره یا خریده چون خیلی قدیمیه و این هم الیت خوبیه به نظر من بریم الیت بعدی



الیت پس سیزن ۴ - Royal Revelry

این الیت که خیلی معروف و شاخ هست تم پادشاهی داره یک تاج هم داره که به نظر من خیلی خیلی الیت خوبیه و البته ست زنونه اش هم قشنگه



الیت پس سیزن ۵ - Pirates Legends

در مورد این الیت هم بگم که الیت دزد دریایی هست این الیت نسبتا خوب هست و اینکه کمتر کسی این الیت رو داره و الیت پس سیزن ۵ هست



الیت پس سیزن ۶ - Arcade Mayhem

این الیت نگم براتون که چه الیتی هست خیلی الیت خاص و زیبایی هست و یکی از اولین الیت های آرکید هست همچنین این الیت به عنوان الیت گیمر هم شناخته میشه که واقعا الیت کمیاب و نابی هست



الیت پس سیزن ۷ - Steampunk Revolution

رسیدیم به این الیت که خیلی معروف و قدیمی هست چون یک یوتیوبر معروف که اگر بازی فری فایر رو انجام داده باشید حتما اون رو میشناسید این الیت رو داره و از لباسش استفاده میکنه این یوتیوبر هست Born2kill یا B2K که ۸ میلیون مشترک داخل یوتیوب داره این الیت هم الیت خوبیه



الیت پس سیزن ۸ - Impulsive Shock

این الیت هم یکی از اولین الیت هایی بود که متحرک بود و تم سایبر پانک داشت و این الیت به الیت تکنو هم معروف هست به نظر من الیت زیبا و قدیمی و خوبی هست



الیت پس سیزن ۹ - Bomb Squad

این هم الیت خوبیه زیاد ازش اطلاعاتی ندارم ولی به نظرم بد نیست و نسبتا قدیمی و خوب هست



الیت پس سیزن ۱۰ - Anubis Legends

بله رسیدیم به یه الیت قدیمی و خیلی خوب و زیبا این الیت هم اسمش هست الیت مصر ۱ یا همون الیت مصر که تم Anubis رو هم داره و الیت خوبیه



الیت پس سیزن ۱۱ - Dragon Slayers

یک الیت پس خوب و قدیمی و جالب به نام الیت دراگون که تم اژدها هم داره و به نظرم الیت خوبیه دیگه ببخشید یه کلمه رو چند بار تکرار میکنم چیزی به ذهنم نمیرسه



الیت پس سیزن ۱۲ - Wrath of The Wild

الیت خوب و قدیمی که فکر کنم این هم تم سایبری داره و متحرک هم هست زیاد اطلاعاتی ازش ندارم ولی به نظرم الیت خوبیه



الیت پس سیزن ۱۳ - Rampage Redemption

بله این هم الیت رمپیج ۱ یا همون رمپیج هست که خلاصه الیت خوبی هست زیاد ازش اطلاعاتی ندارم فقط این تصویر هست



الیت پس سیزن ۱۴ - Primal Hunter

الیت سیزن ۱۴ الیت شکارچی یا هانتر که الیت قدیمی و خوبی هست زیاد ازش اطلاعاتی ندارم



الیت پس سیزن ۱۵ - Sandstrom Warriors

الیت پس سیزن ۱۵ الیت واریور یا جنگنده که الیت قدیمی و خوبی هست دیگه زیاد اینارو توضیح نمیدم که وقتتون گرفته نشه



الیت پس سیزن ۱۶ - Gunslinger

این الیت هم اولین الیت رایگان بود که تم کابوی داره و الیت خوبی هست و به نظرم کلاه و لباسش عالیه



الیت پس سیزن ۱۷ - Blood Demon

این الیت جزو بهترین وخفن ترین الیت پس های فری فایر به حساب میاد ظاهر خوبی داره و فکر کنم تم شیطان هم داره خودم هم این الیت خیلی دوست دارم



الیت پس سیزن ۱۸ - Death Penalty

این هم الیت خوب و قدیی هست زیاد نمیتونم توضیح بدم



الیت پس سیزن ۱۹ - Ghost Pirates

در مورد این الیت هم بگم که الیت خوبیه الیت دزد دریایی ۲ یا همون الیت گوست هست به نظر من خیلی الیت خوبیه و یکی از الیت های خفن و خوب بازی هست



الیت پس سیزن ۲۰ - Shadow Combat

الیت پس سیزن ۲۰ شادو کمبت زیاد اطلاعاتی ازش ندارم این هم الیت خوبیه



الیت پس سیزن ۲۱ - T.R.A.P Revolution

الیت خوبیه سبک ترپ و خوانندگی داره ست اصلیش هم اون سمت چپی هست



الیت پس سیزن ۲۲ - Wasteland Survivors

الیت پس سیزن ۲۲ الیت نسبتا جالب و خوبیه اینم زیاد اطلاعاتی ازش ندارم



الیت پس سیزن ۲۳ - Agent Paws

الیت پس سیزن ۲۳ الیت خوبیه و زیاد ازش چیزی متوجه نشدم



الیت پس سیزن ۲۴ - Forsaken Creed

الیت پس سیزن ۲۴ الیت خفن و جذابی هست و سبک سامورایی هم داره نسبتا هم قدیمی هست ببخشید توضیحات کمه



الیت پس سیزن ۲۵ - Fabled Fox

الیت پس سیزن ۲۵ الیت پس معروف و خفن روباه که خیلی خیلی عالی و بی نظیر هست الیت قدیمی و نابی هست



الیت پس سیزن ۲۶ - Rampage II : Uprising

یک الیت عالی و قدیمی به نام رمپیج ۲ که خیلی الیت شاخ و زیبایی هست بیشتر آواتار و بنر این الیت مورد استفاده قرار میگیره



الیت پس سیزن ۲۷ - Sushi Menace

یک عدد الیت پس خفن و فوق العاده به نام الیت پس سوشی که از همون آشپزی های ژاپنی گرفته شده الیت پس خیلی با ارزش و نابی هست




الیت پس سیزن ۲۸ - Celestial Street

این الیت پس هم فوق العاده زیبا و قشنگ هست و به الیت پس شیطان هم معروفه خلاصه الیت خوبیه و منم دوسش دارم



الیت پس سیزن ۲۹ - Anubis Legends II

و بله میرسیم به الیت پس مورد علاقه خودم الیت پس سیزن ۲۹ الیت مصر ۲ یا Anubis Legends که خیلی الیت زیبا و قشنگی هست و واقعا فوق العاده و عالیه خیلی دوسش دارم و یکی از الیت هایی هست که همیشه آرزو داشتنش رو دارم و این الیت هم تقریبا قدیمی و خوب هست به نظر من ست های این الیت بهترین آیتم های این الیت پس هستن و خیلی این الیت پس رو جذاب کردن و شما هم حتما بگید که از کدوم الیت پس بیشتر خوشتون میاد فقط لطفا فوش ندید




الیت پس سیزن ۳۰ - Ultrasonic Rave

الیت پس سیزن ۳۰ الیت پس خوبیه تم آهنگ داره و یک الیت خیلی خفن و خوب هست به نظر من ست مردونه اش قشنگه و اینکه نسبتا الیت قدیمی هست



الیت پس سیزن ۳۱ - Endless Oblivion

الیت پس سیزن ۳۱ فری فایر الیت روح که یک الیت نسبتا قدیمی و خوبی هست سریع بریم الیت بعدی زیاد توضیحات نمیدم



الیت پس سیزن ۳۲ - Specter Squad

الیت پس سیزن ۳۲ الیت خوبی بود تم اسکلتی هم داره به نظر من باندل زنونه اش خیلی خوبه



الیت پس سیزن ۳۳ - Fuji Folklore

الیت پس سیزن ۳۳ یکی از الیت پس های مورد علاقه خودم که بازی رو هم از این الیت پس شروع کردم و الیت خوبی هست باندل ست مردونه اش خیلی خوب و قشنگ هست و خودم دوست داشتم که این الیت رو بخرم ولی نشد



الیت پس سیزن ۳۴ - Willful Wonders

الیت پس سیزن ۳۴ الیت پس خوبی بود و در این الیت از فیلم آلیس سرزمین عجایب الهام گرفته شده در کل الیت خوبیه بقیه الیت پس ها در پارت دوم میزارم لطفا لایک کنید چون نزدیک ۱۰۰۰ کلمه نوشتم و برای جمع آوری و گذاشتن عکس هاش زحمت کشیدم

پارت دوم به زودی میسازم و قراره مطالب بهتری از فری فایر بزارم

منبع این مطلب: gurugamer.com