معلق


سلام ، امیدوارم خوب باشید .

صبح عجیبیه ، واقعا ، هیچکاری ندارم انجام بدم ، انگاری عادت ندارم به این وضعیت .

دیشب گفتم فردا حق نداری کاری انجام بدی و یکم استراحت میکنی .

از ساعت 8 که بیدار شدم تا ساعت 9 روی تخت داشتم فکر میکردم ، الان ساعت 10 صبحه ، آهنگ

Gnossienne No.1

در گوشم و دارم قهوه میخورم ، یک بازی هم زدم دانلود بشه ، تاحالا انقدر بدون استرس پشت میز لپ تاپ نبودم ، همیشه در هر موقعیتی دارم کارای روزم رو مرور میکنم و استرس میکشم ، الان هیچی .

حس میکنم روی هوا معلق شدم ، حس خوبیه اما عجیبه .

یادم افتاده به خواهر برادری که دو روز پیش توی بازار کامپیوتر دیدم .

رفته بودم لپ تاپم رو درست کنم ، یه خواهر برادری اومدن داخل مغازه ، گفتن لپ تاپ حدود 60 الی 80 تومان میخوان ، طرف هرچی توضیح میداد فلان مدل و فلان چیز رو دارم با فلان سخت افزار و قطعات اینا هی میرفتن سراغ چیزای چرت و پرت ، هی میگفت برند رم چیه ؟ ، برند سی پی یو چیه ؟ برند گرافیک چیه ؟

هرچیزی میگفت این فروشنده این دوتا خواهر برادر میرفتن سراغ برند ، که خب تاثیر آنچنانی هم نداره کلا ، فروشنده گفت برند رو ول کن ، کارایی خوبه برات .

پسره گفت خب ما میخوایم مهاجرت کنیم مشکلی که پیش نمیاد با فلان برند بریم آلمان ؟

خدایی راه داشتم میرفتم دونه دونه قطعات لپ تاپ رو در میاوردم میکردم تو حلقش ، من و فروشنده با نگاه پر از افسوس داشتیم به این دوتا نگاه میکردیم .

فروشنده میگفت بابا ربطی نداره ، برای مهاجرت هم اجازه میدن یکی دوتا لپ تاپ ببری ، نمیان که بازش کنند داخلش رو نگاه کنند .

خواهرش گفت خب اگه برند خوب ندی بقیه چه فکری میکنند .

گفتم خانم کسی نمیاد بهت بخنده اگه برند سی پی یو لپ تاپت AMD باشه یا مثلا Intel باشه ، داداشش گفت نه خیلی مهمه تو نمیفهمی داشی .

گفتم کاشکی دغدغه منم برند قطعات لپ تاپم بود .

فروشنده نگاهم کرد ، با چشم هاش میگفت منم همینطور داداش ، منم همینطور ...

از نگاهش خندم گرفت ، خیلی مظلوم نگاهم کرد ، نمیتونستم بزنم زیر خنده ، اولین جایی بود با موفقیت خندم رو کنترل کردم .

فروشنده دیگه هرچی لپ تاپ میداد روی یک کاغذ با برند قطعات براشون مینوشت و میداد دستشون ، داداشش گفت : " فردا میام مزاحمتون میشم برای خرید دوتا از این لپ تاپ ها ، فقط اینا قدرت اجرا کردن برنامه هاشون قویه دیگه ؟ "

بهش گفتم داداش اینی که تو میخوای ازش دوتا ببری منم با کیفیت بالاتر از زمان حال اجرا میکنه ، کیفیت مانیتورش از چشم های من بهتره بردار ببر حاجی حال کن .

تا رفتند فروشنده گفت بچه بودم بابام برام توپ نمیخرید ، اینا اومدن چی بخرن با کلی ناز و ادا .

بهشون حسودی نکردم ، آدم حسودی نیستم ، امیدوارم یکروز همه بتونیم اینطوری بدون مشکل بیایم خرید کنیم برای خودمون و تنها مشکلمون برند جنسی که میخریم باشه نه قیمت های زیادش .

امیدوارم لذت برده باشید .