پیشرفت در اینستاگرام


سفر من در اینستاگرام راهی پر دست انداز بوده است. ممکن است به نظر برسد که برای کسی که از بیرون نگاه می کند آسان بوده است، اما اینطور نیست. درست مثل بقیه است.


خاطره ای از دوستی در اینستاگرام

ساعت ها طول می کشید تا یک پست بنویسم. برخی از پست های من عملکرد ضعیفی داشتند lol من تماشا کرده ام که مردم از کنار من می گذرند (عمدتاً به این دلیل که من از ارسال هر روز خودداری می کنم ?). من ساعت‌ها را صرف درگیر شدن در روزهای اولیه کرده‌ام حداکثر 3 ساعت است (برخی از حساب‌های با رشد سریع خیلی بیشتر هزینه می‌کنند).


برای من، همیشه در مورد سفر و درس بوده است.


تسلیم شدن برای من آسان بود، اما در عوض، راهم را تا 20 هزار آنالیز و مطالعه کردم. البته اکنون همه چیز ساده تر و طبیعی تر است، اما این فقط از یادگیری و اشتباه کردن ناشی می شود.


اجازه ندهید کسی بگوید رشد اینستاگرام آسان است. این نیست!


تنها توصیه من این است که ثابت قدم باشید، به خاطر داشته باشید که چرا اینجا هستید و از کسانی که این کار را انجام داده اند یاد بگیرید.