دنیامو پس بده

آزادی یک حس درونی مانند عشق است ! یک خواسته نیست ! بلکه یک هدف است ! انسان برای رسیدن به کمال باید به عشق حقیقی ، آزادی حقیقی و ... برسد و تلاش برای این ها باعث شده است تا انسان در طول تاریخ بار ها و بارها خود و فرهنگش را مجبور به تحول و دگرگونی کند و زیبایی های ادبیات و تاریخ و معماری و در کل هنر را به وجود بیاورد ! چرا که چیزی که خدا دادیست را نمیتوان از انسان گرفت ! عشق و آزادی را میگویم! - 16 مهر 1401 ساعت 9:35  - فرهان
آزادی یک حس درونی مانند عشق است ! یک خواسته نیست ! بلکه یک هدف است ! انسان برای رسیدن به کمال باید به عشق حقیقی ، آزادی حقیقی و ... برسد و تلاش برای این ها باعث شده است تا انسان در طول تاریخ بار ها و بارها خود و فرهنگش را مجبور به تحول و دگرگونی کند و زیبایی های ادبیات و تاریخ و معماری و در کل هنر را به وجود بیاورد ! چرا که چیزی که خدا دادیست را نمیتوان از انسان گرفت ! عشق و آزادی را میگویم! - 16 مهر 1401 ساعت 9:35 - فرهان

? دنیامو پس بده ?

? روزامو پس بده ?

? به پایان رسیده ام ?

? یک کم نفس بده ?

? دنیامو پس بده ، دنیامُ دنیامُ ?

? همه ی ترس من اینه چند سالی زنده باشم ! ?

? همه ی ترس من اینه چند سالی زنده باشم ! ?

? ته این بازی رسیدم ! ?

? نمی تونم رو به راه شم ! ?




دنیامو ، آرزوهامو ، خنده هامو ، لحظه هامو پس بده !
با تک تک آموزش های غلطی که توی مدرسه بهمون دادید با ایجاد یه دو قطبی بین عقل و چیزی که یاد گرفته بودیم (شستشوی مغزی ای که داده شده بودیم) باعث شدید همیشه در جدال با عقل و خوده واقعیمون باشیم و تمام لحظاتی که میتونستم صرف بهتر کردن خیلی مسائل دیگه کنم مجبور بودم با خودم کلنجار برم ... که حق با فلانی نیست حق با فلانیه ! در حالی که شما تک تک لحظات خوب زندگیم دوران خوب نوجوونیم رو گرفتید! حالا دنیامو پس بدید ! آدمایی که سمت حق هستند رو پس بدید !