کابل هیت تریسینگ را چه مدت روشن نگه دارید؟

ما این سوال را در یکی از شبکه های اجتماعی پرسیدیم و پاسخ های زیر برای ما کامنت شد:

اولین نفر گفته:

کابل ها برای جلوگیری از یخ زدگی وجود دارند. آنها نباید 24 ساعت شبانه روز روشن باقی بمانند و معمولاً برای هوای 40 درجه بالاتر از آنها استفاده نمی شود. کابل ها برای اجرا گران هستند، بنابراین استفاده از آنها باید صرفه جویی شود. انتشارت کابل

هر کس ایده خود را در مورد نحوه استفاده از کابل ها دارد. کاربرد ها متفاوت است و تحت تأثیر شیب سقف، ورود هوای گرم به اتاق زیر شیروانی، دمای بیرونی، ضخامت برف/یخ قرار دارد. من معمولاً پس از یک طوفان برفی نسبتاً خوب، آن را برای تقریباً دو روز روشن می کنم. من برای هر طوفانی از کابل ها استفاده نمی کنم. اگر برف بیشتر ببارد و هوا واقعاً سرد باشد... من ممکن است آنها را در روز روشن کنم فقط تا زمانی که خورشید برف را آب می کند.

نوار حرارتی و کابل گرمایش

اکثر سقف ها به کابل های هیت تریسینگ ذوب یخ نیاز ندارند. آنها عمدتاً برای سقف های شیبدار کم عمق هستند. من دو تکه کابل اضافی در ناودان ها و آبراهه ها دارم، در صورتی که پشت بامی دارم که مشرف به راه ورودی است و ناودان ها و لیدرها به دلیل قرار گرفتن در سمت سرد خانه یخ می زنند.


سه سوال درباره کابل های هیت تریسینگ

نفر دوم گفته که:

به نظر می رسد ناودان ها در تمام فصل در اینجا پر از یخ هستند زیرا به ندرت دمای آن بالاتر از 0 سانتیگراد می شود.

مشکل این است که کابل واقعا یخ در ناودان ها را ذوب نمی کند، فقط مسیری را در میان یخ ایجاد می کند، بنابراین اگر آب ذوبی خارج شود، جایی برای رفتن دارد. کابل هیت تریسینگ برای لوله

سومین نفر هم این پاسخ را داده که:

من خانه‌ای در MN داشتم و چند تایمر کابلی آن را خاموش کردم که اگر شرایط برای تجمع یخ بد بود، می‌توانستم آن را بخوابانم یا سوارش کنم. عملکرد 24x7 معنی ندارد. شما فقط باید یک مسیر زهکشی ایجاد کنید که بتواند علیرغم سطح کمی برف سطح آرایشی به خوبی کار کند.

هوای سرد مشکلی نداشت زیرا برف (فقط 90-45 اینچ در سال در آنجا) با هوای سرد و صاف همراه با آفتاب زیاد همراه بود. گرمای تابشی خورشید (حتی در روزهای ابری) فواید زیادی برای سوختن دارد. برف در زیر سطح ذوب می شود زمانی که اشعه های تابشی خورشید از میان ابرها و برف عبور کرده و سطح سقف را گرم می کند.

درز ها یک بخش مشکل ساز بودند، اما تا حدودی قابل پیش بینی هستند و منبع اصلی زهکشی به سرریزها هستند. منبع اصلی من یک رشته نوار طولانی در چند درز بود که انتهای دم آن از سرچشمه پایین می رفت تا زهکشی ایجاد کند. این مورد اصلی است و زیگزاگ زشت روی پیش امدگی ها به ندرت استفاده می شد. - به دلیل گرمای تابشی خورشید که حتی در دمای زیر 0 درجه فارنهایت نیز کار می کند، لبه بام همیشه تخلیه می شد. کابل حرارتی خود تنظیم کننده برای زمستان و محافظت در برابر یخ زدگی

یک نفر دیگر گفته:

چند مورد هست:

شماره یک، شما نمی توانید برف را روی پشت بام رها کنید. ذوب برف می تواند از اتلاف گرما (یا نشت هوا) به اتاق زیر شیروانی یا شرایط خورشیدی ناشی شود که مستقیماً از میان برف می تابد و سقف را گرم می کند.

شماره دو، کار کمی در مورد خورشید می توانید انجام دهید (تا زمانی که سقف را تعویض نکنید)، اما از بین بردن تلفات گرما و نشت هوا به اتاق زیر شیروانی ضروری است. همراه با تهویه خوب، پایین سقف هرگز به اندازه کافی گرم نمی شود (هنگام یخ زدن در بیرون) تا لایه زیرین برف ذوب شود.

نوار حرارتی در مقابل کابل هیت تریسینگ

نفر بعدی گفته:

برف به عنوان یک پتوی عایق عمل می کند که به گرمای وارد شده به اتاق زیر شیروانی اجازه می دهد تا لایه زیرین را ذوب کند. این لایه عایق همچنان از آب حاصل از یخ زدگی محافظت می کند تا زمانی که از لبه پایینی خارج شود. در آنجا به صورت چند لایه یخ می زند تا آب را پشت سر بگذارد و در نهایت آن را زیر زونا مجبور می کند. با سقف فلزی شما، سبک‌های مختلفی وجود دارد، اما اینکه سد یخ تا چه اندازه می‌تواند آب را قبل از نشتی حفظ کند، متفاوت است.

چرا هنوز به کنترل‌کننده‌هایی با کابل‌های گرمایشی خودتنظیمی نیاز دارید؟

گرمایش مخازن و کانتینرها با کابل خود تنظیمی