تجربه من از یک خردکن 7 کاره!

تجربه من از استفاده خردکن ادمیلسون

شما برای خرید یک محصول ترجیح می‌دهید از اطلاعات درج شده روی کاتالوگ یا کارتن آن استفاده کنید یا تجربه دیگران را به کار بگیرید؟ اگر جزء دسته دوم هستید تا آخر این مقاله با من همراه باشید. من تجربه خودم را از استفاده خردکن ادمیلسون، با تمام ویژگی‌ها و معایب آن در اختیار شما می‌گذارم تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و خریدی رضایتمند داشته باشید.

 خردکن ادمیلسون شامل 3 تیغه جفتی مجزا است.
خردکن ادمیلسون شامل 3 تیغه جفتی مجزا است.


انواع تیغه‌های خرد کن ادمیسلون

تیغه استیل ضدزنگ: معمولاً اکثر خردکن‌ها دارای 2 یا نهایت 4 تیغه است. به ندرت خردکنی پیدا می‌شود که دارای 6 تیغه مجزا باشد. خردکن ادمیلسون شامل 3 تیغه جفتی مجزا است. یعنی هر بار که تشخیص دادید مقدار مواد موجود در ظرف برای 6 تیغه کم است به راحتی می‌توانید از تیغه‌ها بردارید و تعداد آن را کم کنید. ادمیلسون جنس تیغه‌ها را، استیل ضد زنگ در نظر گرفته که به راحتی قابل شستشو است. طبق تجربه‌ای که من داشتم، خرد کردن انواع مواد، در خردکن ادمیلسون با وجود تیغه‌های تیز آن کار بسیار راحتی است که سرعت آشپزی را به شدت افزایش می‌دهد.

اهرم سیر پوست‌کن: معمولاً اکثر خانم‌های خانه‌دار با بوی سیر مشکل دارند پوست کندن سیر، به علت بوی زننده، کاری است که باعث امتناع از استفاده آن در غذا می‌شود. اما وجود وسیله‌ای که به بهترین شکل این کار را برای شما انجام دهد گزینه مناسبی است. من به راحتی این کار را با خرد‌ کن ادمیلسون و اهرم سیر پوست‌کن آن انجام دادم. مقدار زیادی سیر داخل ظرف خردکن ریختم و بعد از دو بار فشار دادن دکمه در حالت پالس، تمام سیرها از پوست جدا و قابل استفاده شد. جنس این اهرم از سیلیکون با کیفیت است که در طول عمر دستگاه نیز نقش مهمی دارد.

همزن تخم مرغ: در هنر شیرینی‌پزی یکی از کارهایی که به خوبی باید انجام شود، به اصطلاح ابری کردن تخم مرغ است، که ادمیلسون با در نظر گرفتم تیغه مخصوص، این کار را برای شما آسان و شیرینی پختن را جذاب‌تر می‌کند. جنس این تیغه کاربردی از پلاستیک ABS است. من هم به راحتی با استفاده از این تیغه، تخم مرغ خمیر شیرینی را ابری کرده ام.

بررسی فنی خردکن ادمیلسون

در زمان‌هایی که از خردکن ادمیلسون بیشتر استفاده کردم، سنسور حرارتی تعبیه شده در موتور AC دستگاه، به موقع موتور را خاموش و باعث جلوگیری از داغ شدن آن می‌کرد. توان مصرفی خردکن، 400 وات است که قدرت بالایی در خرد کردن انواع مواد سخت را دارد و من به راحتی موادی مثل سیب‌زمینی، پیاز، هویج و حتی گوشت را درون آن خرد کردم. طول سیم 1و نیم متر است که در آشپزخانه و دور از پریز از آن استفاده کردم.

خردکن ادمیلسون با وجود تیغه‌های تیز آن کار بسیار راحتی است که سرعت آشپزی را به شدت افزایش می‌دهد.
خردکن ادمیلسون با وجود تیغه‌های تیز آن کار بسیار راحتی است که سرعت آشپزی را به شدت افزایش می‌دهد.


برخی از کارهایی که با خردکن ادمیلسون انجام داده‌ام

1. خردکردن انواع میوه‌جات

2. مخلوط کردن انواع مایعات

3. سیر پوست‌کن

4. همزن تخم مرغ

5. خرد کردن انواع سبزی

6. خرد کردن گوشت و مرغ

7. آسیاب کردن انواع ادویه‌جات و ریزدانه‌ها

8. پودر کردن یخ

شما نیز به راحتی می‌توانید با خرد‌کن ادمیلسون کارهای آشپزی خود، مثل مخلوط کردن، خرد کردن، آسیاب کردن و هم‌زدن که معمولا با چندین لوازم خانگی انجام می‌شود، را انجام دهید.

درباره موتور دستگاه

موتور خردکن ادمیلسون از نوع AC است که با یک سیستم کنترل کننده کار می‌کند. همین مورد باعث تعمیرپذیر بودن آن شده است البته که باید در استفاده از آن بعضی نکات را رعایت کرد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. قدرت بالای موتور با توان مصرفی 400 وات، باعث متمایز شدن دستگاه از دیگر خردکن‌ها شده است.

پایه ضدلغزش خردکن ادمیلسون

من همیشه با ثابت نبودن ظرف گوشت کوب برقی مشکل داشتم، زیرا باعث میشد مواد یکدست خرد یا له نشود. هنگام خرید خردکن ادمیلسون مدل CH528 به این نکته توجه کردم. در خردکن ادمیلسون با اینکه تیغه‌ها به سرعت می‌چرخد، اما باز کوچک‌ترین لغزشی وجود ندارد زیرا یک نوار پلاستیکی دورتا دور پایه آن را پوشانده است و مانع لرزش و تکان خوردن دستگاه می‌شود.

یک نوار پلاستیکی دورتا دور پایه خردکن ادمیلسون را پوشانده است .
یک نوار پلاستیکی دورتا دور پایه خردکن ادمیلسون را پوشانده است .


نکاتی که در طول عمر دستگاه خردکن من موثر بوده است

1. دستگاه را به طور مداوم و بیش از 30 ثانیه روشن نگه نداشتم.

2. هنگام میکس کردن غذا 2 دقیقه از آن استفاده و 5 دقیقه استراحت داده‌ام.

3. در مواقعی که تیغه گیر کرده بود، مواد را از دور آن آزاد سپس شروع به استفاده کردم.

4. مایعات را بیش از حد MAXدرون پارچ قرار نداده‌ام.

5. قبل از تمیز کردن وسیله را خاموش و سیم را از پریز جدا کرده‌ام.

با توجه به تجربیات بنده از استفاده خرد‌ کن ادمیلسون و تمام نکاتی که درباره آن گفته شد می‌توانید به سایت هومینال مراجعه و از خریدتان لذت ببرید.