کاش زودتر میدونستم که ..


  1. برای حل کردن کاستی هام نیازی نیست به خود فشار بیارم تا در سریع ترین زمان ممکن اونارو رفع کنم. کاستی های من به تدریج و آهسته آهسته هم میتونن رفع شن.
  2. اگه برای چیزی تمرین کردم ولی به جواب مطلوب نرسیدم نباید خودمو سرزنش کنم بلکه باید یادم باشه که تمرین کردن باعث پیشرفت ما میشه نه باعث کامل بودن ما.
  3. همه ترجیح میدن کامل باشن. اما هیچکس کامل نیست. من هم کامل نیستم و کاستی هایی دارم اما با این کاستی ها هم میشه موفق شد. برای موفقیت نیازی نیست کامل باشیم.
  4. احساس های نظیر غم، اضطراب و ناامیدی طبیعی هستن و این هم طبیعیه که به عنوان یه انسان این احساس های هرچند دردناک رو تجربه کنم. این احساس ها هستن که نوع تفکر ما و درنتیجه خود مارو تشکیل میدن.
  5. اکثر اشتباه ها از عادت های میان. مشکلی نیست اگه من یه اشتباهی رو بارها تکرار کنم چون مغز انسان برای رفع عادتش نیاز به زمان داره. هرموقع آماده بودم تا عادتمو ترک کنم، اشتباه من هم دیگه تکرار نمیشه.
  6. فردا روزی جدیده. من تلاشمو کردم و بهترین خودمو نمایش دادم اما اگه باز مشکل یا پوچی ای اتفاق افتاد، باید فراموششان کنم و فردا دوباره تلاش کنم.
  7. این طبیعیه اگه گاهی زندگی برام ناهنجار باشه و همه چی بد پیش بره و هیچ چیزی طبق میل من نباشه.
  8. گاهی باید از جریان روزمره زندگی فاصله گرفت و از خودم بپرسم من در حال حاضر به چی احتیاج دارم و چه حسی دارم؟
  9. نیازی به عجله ندارم.من میتونم کارامو با سرعت آرام هم انجام بدم.
  10. شاید من ندونم که دیگران چه مشکلاتی رو تجربه میکنن اما میدونم هرکس در نبرد و چالش هایش درحال جنگیدنه ومن در این نبرد تنها کسی نیستم که این مشکلاتو داره.
  11. هر کسی اشتباه می کنه. اشتباه کردن کاری انسانیه. من هم اشتباه کردم و اشتباه خواهم کرد چون من هم یک انسانم.

- خلاصه ای از نوشته های آلیس بویس -

می‌تونید برای خوندن مقالات بیشتر به پناهگاه آدم‌های بسیار حساس سر بزنید.