تجربه آقای فراغت در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند


با سلام و عرض ادب

وضعیت قبل دوره

زندگی کاملا مکانیکی بدون تسلط به طوری که عادت ها مرا با خود میبرد و فرمان زندگی از دستم خارج شده بود و دیگر کنترلی روی امور نداشتم این زندگی مکانیکی به قدری آزار دهنده بود که انگیزه زندگی را سلب کرده بود در عذاب بودم اما راه رهایی را نمیشناختم و خود را بی خیالی زده بودم و خودم را کاملا به زندگی بدون فکر، برنامه ریزی واگذار کرده بودم و به جای حل مشکل و مساله صورت مساله را پاک کرده بود سعی میکردم به آن فکر نکنم تا اذیت نشوم و روز به روز کار سخت تر و حالم بدتر میشد


وضعیت بعد از دوره

با عوض شدن سبک زندگی از انسان مکانیکی که طبق عادت ها رفتار میکردم و تسلطی روی خودم نداشتم و کارهایم بدون تفکر و برنامه ریزی انجام میشد تبدیل شدم به انسانی که فکر میکند مینویسد و برنامه ریزی میکند و تسلط امور را تا حدودی دست خودم است و به جای پاک کردن صورت مساله آن را در لحظه حل میکنم


تشکر از استاد حکیم