تجربه خانم امیری در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

☆ قبل از دوره فکر میکردم باتوجه به شرایطم وقت آزاد برای رشد خودم ندارم،بعد از انجام تکالیف دوره دانستم می توانم روزانه ۱ الی ۲ساعت وقت برای رشد خودم درنظربگیرم.

☆ گشت و گذار در فضای مجازی را به منزله استراحت درنظر میگرفتم، بااین دوره متوجه شدم که نه تنها تفریح حساب نمی شود، بلکه ذهن را خسته می کند.

☆ احساس می کردم واقعا حافظه ام تحلیل رفته، بااین دوره متوجه شدم مکانیسم مغز است.

☆ دراین دوره برای انجام تکلیفی، برای اولین بار نشستم وتوانمندیهایم را نوشتم وبه آنها فکر کردم.

☆ ناخودآگاه خیلی اوقات قضاوت می کردم، از وقتی که دانستم قضاوت مانع رشد است سعی کردم آن رابه حداقل برسانم.

☆ فقط To do list داشتم ،بااین دوره آموختم اگر زمان دقیق هم مشخص کردم زودتر اقدام خواهم کرد.

☆ بااین دوره آموختم اگر سوالاتم راباچطور وچگونه مطرح کنم ناخودآگاه ذهنم بیشتر تلاش خواهد کرد تا راه حلی پیداکند.

☆ قبل ازدوره فکر نمی کردم قبل از هر آموزشی باید ظرف ذهن را خالی کرد.

☆قبل از دوره فکر میکردم اندیشیدن رابلدم، با این دوره دانستم درست فکر کردن آموزش تخصصی نیاز دارد.

☆ بااین دوره یاد گرفتم رشد اقتصادی پایین ترین سطح رشد است.

و دهها نکته طلایی دیگر☆☆☆