تجربه خانم حکمت در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

قبل از دوره

یک، دنبال رشد مکانیکی بودم.

دو، به فکر زیاد کردن اطلاعات خودم بودم.

سه، افکار منفی اذیتم می کرد.

چهار، ذهنم انسجام نداشت.

پنج، حرف دیگران برام خیلی مهم بود.

شش، مهارت کنترل ذهن خود را نداشتم.

هفت، با خودم رو راست نبودم و از خود شناسی ترس داشتم.

هشت، نقاط ضعف و قدرت خود را دقیق نمی دانستم.

نه، مدام قضاوت می کردم.

بعد از دوره

برای تمام موارد ذکر شده، سوالات چطور مطرح کردم و اصلاحات و اقدامات جهت رفع مانع اصلی که خودم بودم را طراحی کردم تا بتوانم آزادانه تصمیم رفع اشکالات اصلی زندگی ام را داشته باشم.

در نهایت در این کلاس آموختم که مسئولیت و سازندگی زندگی خود را باید خودم به عهده بگیرم و رشد همه جانبه شد دغدغه روزانه من شد.

همینجا از استاد محترم و خانم تقوی بسیار سپاسگزارم.