تجربه خانم درنا عطایی در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

به نام خدا

من درنا عطایی هستم محصل در رشته انسانی پایه ی ۱۲ ام.

تشکر میکنم از آقای حکیم که مارو در این دوره صادقانه راهنمایی و همراهی کردن .

قبل دوره:

هیچ وقت چیزی به اسم ذهن هوشمند نشنیدم و فکر نمیکردم وجود داشته باشه .

فقط میخواستم اطلاعاتم رو بالا ببرم و اهمیتی به درک اون اطلاعات نمیدادم .

چیزی در مورد تاثیر جدول کشیدن نمیدونستم .

برنامه ریزی داشتم ولی اولویت بندی نداشتم .

مدرک گرفتن واسم مهم بود نه رشد کردن .

از خانواده. محیط و جامعه گله داشتم که کاری برای پیشرفت من انجام نمیدن و اون هارو مقصر میدونستم

بعد از دوره :

فهمیدم ذهن هوشمند چیه و برای کیفیت زندگی بهتر باید هوشمندانه تصمیم گرفت

همین اطلاعاتی ک دارم رو مرور کنم تا بهتر درک شون کنم و عمیق تر بهشون فکر کنم

خیلی مهمه ک به فعالیت هام نظم بدم

باید اونایی غیر مهم هستن رو تشخیص بدم و مهم هارو اول انجام بدم

باید یاد بگیرم رشد کنم وگرنه مدرک واسه من نون و آب نمیشه

هیچ کس هیچ مسئولیتی در برابر من نداره و مسول زندگی من جز خودم کسی نیست .