تجربه خانم رمضانی در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

با عرض سلام بینهایت سپاسگذارم بابت پیدا کردن مسیر رشدم

«قبل از دوره»

۱-شب ساعت ۳الی ۴میخوابیدم و صب ساعت ۱۰الی۱۱بیدار میشدم

۲-دراینستاگرام الکی وقت میگذراندم و همیشه خودم را فردی ضعیف می‌دانستم وآرزو داشتم کاش منم حافظه ی قوی داشتم

۳-مادر و پدرم را قضاوت میکردم احساس میکردم من درست فکر میکنم

۴-برنامه اصولی و درستی برای پیشرفتم نداشتم

۵- با دخترم که میگفتیم چرا سرماخوردیم و چرا اینطوری شد و غیره

_________

«بعد از دوره»

۱-شب ساعت ۱۰الی۱۱میخوابم و صب ساعت ۶بیدار میشم

۲-اینستاگرامم را فعلا حذف کردم و برنامه ریزی برای رشد ذهنم و متوجه شدم من میتونم حافظه ام روذهنم رو قوی کنم و میتونم به حافظه عالی تبدیل کنم

۳-الان متوجه شدم منم با توجه به تجربیات گذشته خودم دارم قضاوت میکنم که تمرکز بهترداشته باشم به قضاوت کردنم تا به صفر برسانم

۴-باکارکرد دوره رشد هوشمند فهمیدم هیچ مهارتی ندارم و هیچ جوانبی پیشرفت ندارم والان برای اولین بار در دوره مقدمانی هلال احمر شرکت کردم و برای اولین بار تو عمرم یه کاررا به انتها رساندم بدون تقلب امتحان دادم و نمره عالی قبولی گرفتم ۱۷٫۷۵برام خیلی با ارزش و حس خوشایندی است و روزانه مطالعه دارم نسبت به گذشته ذهنم خیلی بهتر شده

۵-الان اتفاقی افتادنی میگم بنظرت چیکار کنیم مشکل حل بشه وخودم مشکلاتم رو مینویسم واقدامی که برای حل را جستجو میکنم کلا الان هدفمندتر هستم و مسائل رو عمیق تر درک میکنم نسبت به قبل خدایا شکرت خدایا شکرت