تجربه خانم شریفی در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

سارا شریفی هستم 38ساله از شیراز.

ابتدا تشکر میکنم از جناب آقای حکیم و سرکار خانم تقوی .بابت آموزش و پشتیبانی و وقتی که برای ما گذاشتید و خدا را شاکر هستم که فرصتی مهیا شد تا در این دوره شرکت کنم

قبل از دوره :

1: فکر میکردم باید حالم خوب باشد تا حس خوب داشته باشم.

2: آگاهی به معنی ضرورت رشد نداشتم.

3: در مورد مشکلات به دنبال چرایی بودم.

4:نگاهم به رشد رشدمادی بود

5: به اهمیت نوشتن پی نبرده بودم.

6: مشکل را از شرایط موجود میدیدم.

بعد از گذرراندن دوره:

1/یاد گرفتم احساس خوب ساختنی است.

2:معنی رشد و ضرورت آن برای قرار نگرفتن در چرخه معیوب زندگی را فرا گرفتم.

3: آموختم که به جای چرا گفتن و سیر کردن در گذشته و انرژی منفی دادن سوالاتم را با لفظ چگونه شروع کنم که هم نگاهم به آینده باشد و هم انرژی مثبت در پی داشته باشد.

4:آموختم که بهترین رشد رشد همه جانبه است و وقتی به ابعاد مختلف رشد برسیم رشد مالی پایین ترین طبقه رشد محسوب می‌شود.

5: متوجه شدم که نوشتن یک سلاح موثر و دقیق است که نباید از آن غافل شد.

6: یاد گرفتم که مشکل از شرایط نیست و از دیدگاه ماست.