تجربه خانم محمدزاده از دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

عرض سلام و احترام

زهرا محمدزاده هستم. از شرکت‌کنندگان دوره کوچینگ رشد هوشمندانه جناب استاد حکیم.

تشکری ویژه از جناب حکیم دارم که دلسوزانه، صادقانه و هوشمندانه راه رسیدن به رشد را برای ما هموارتر کرده‌اند.

قبل از دوره

نداشتن برنامه منظم روزانه و پایبندنبودن به آن

نداشتن مهارت کامل در کنترل افکار منفی

موقع بروز مشکل، حل آن را به تعویق می‌انداختم و همین آرامش مرا سلب می‌کرد

نداشتن انگیزه درست برای مسیر رشد خودم

نداشتن مهارت کافی در تحلیل موضوعات و مشکلات

سطح درک متوسطی داشتم

از دیدگاه‌ها، رفتارها و باورهای مضر خودم آگاه نبودم

هیچ‌وقت تا این اندازه با خودم روراست نبودم و نمیدانستم از زندگی چه می‌خواهم

توانایی مدیریت خودم را نداشتم

بعد از دوره

برنامه منظم هفتگی و پایبندی به آن

بدست آوردن مهارت‌های کنترل افکار منفی

مهارت حل مشکلات در لحظه

پیدا کردن انگیزه درست زندگی‌ام

پیدا کردن مهارت خوب در تحلیل و بررسی جنبه‌های مختلف یک موضوع

سطح درکم بالاتر رفته است

نسبت به اکثر این موارد آگاه شدم و درصدد اصلاح آن‌ها برآمدم

با خودم روراست هستم و هدفم را مشخص کرده‌ام

در نقش یک کوچ، اول برای خودم هستم