تجربه خانم ملازینلی در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

بنام خدا

اینجانب فاطمه ملا زینلی،دارای کارشناسی مدیریت وشاغل در شرکت سفیران یگانه هستم.

در ابتدا لازم میدانم که از زحمات جناب حکیم تقدیر وتشکر کنم??وهمینطور از سرکار خانم فریبا تقوی که با پشتیبانی بنده نظم بیشتری را برکارهایم جاری کردن......

قبل از دوره

رفتار وکردار اطرافیانم را بنابرپیش فرضهای خودم قضاوت میکردم ودست آخر با کوهی از افکار منفی محل را ترک میکردم،فوکوسم روی مسائل ذهنی منفی بیشتر بود- آدم عجول ودرعین حال بدون در نظر گرفتن شرایط مسائل را تحلیل میکردم-شنونده خوبی برای مخاطبم نبودم در واقع متکلم وحده بودن رادوست داشتم-تشنه تاُئید از طرف دیگران بودم تا خودم-برنامه ریزیهام اکثرا به مشکل میخورد چون خیلی چیزهارا در آن لحاظ نمیکردم-دنبال مقصربودم،استفاده از حداقل وداشته های موجود برایم سخت بود،تمرکزم پایین وخواندن کتاب اولویت برام نبود.

بعداز دوره

در معاشرتم برای از بین رفتن ابهامات بدون قضاوت کردن هرجا نقطه ابهامی پیش میاد سریع سوال میکنم،نگرش مثبت ام بر روی کردار وگفتار ورفتار اطرافیانم بیشتر شده-هرجا میخام عجله کنم خودم را به آرامش دعوت میکنم در بیان اظهار نظرهام حتما تعمق بیشتری دارم به دیگران هم مجال میدم دیدگاه خودشون را ابراز کنن-تاُییدیه خودم مهمتره برای خودم،،،تا دیگران ونگرانی از این بابت ندارم-روی برنامه ریزیهام ریز بین شدم از حداقلها کارهای حداکثری رو انجام میدم-مسوولیت کارهام را بعهده گرفتم وسعی میکنم در این مسیر کتابی را انتخاب کردم را با دقت وتمرکز مطالعه کنم....???????