تجربه خانم موسوی در دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند

حکیمه سادات موسوی

مقایسه وضعیت قبل و بعد از دوره

۱- نوشتن برام راحت نبود ◀️ بعد از دور نوشتن برام راحت تر شده

۲. برای حل مسائل از چرا استفاده می کردم موارد گذشته در ذهنم تکرار میشد راه‌حلی پیدا نمیکردم و ناراحت میشدم ◀️بعد از دوره از چگونه و چطور استفاده می کنم راهکارهای مختلف در ذهنم پیدا می شود حس خوبی دارم و کارهایم پیش می رود.

۳. دیگران را راحت قضاوت میکردم◀️ بعد از دوره سعی می کنم دیگران را به راحتی قضاوت نکنم

۴. افکار منفی خیلی اذیتم میکرد ◀️ بعد از دوره افکار منفی خیلی کمتر به سراغم می آیند‌

۵. برای خودم کم وقت می گذاشتم ◀️بعد از دوره برای خودم بیشتر وقت صرف می کنم.

۶. مشکلات رو رها می کردم ، طولانی مدت با آن ها درگیر بودم بدون حل شدن مشکل◀️ بعد از دوره مشکلات را مشخص می کنم و برای حل کردن آنها زمان تعیین می کنم و از شر آنها خلاص میشوم

۷. به احساسات خودم و گاهی به احساسات دیگران کم اهمیت میدادم ◀️بعد از دوره به احساسات خودم و دیگران بیشتر توجه می کنم