تجربه خانم کارگر از دوره کوچینگ زندگی و رشد هوشمند مجموعه ذهن هوشمند


?لیست اهداف دارم

? اولویتهای زندگی من‌تغییر کرده است

?برنامه ریزی دقیق انجام‌ می دهم و به انجام برنامه ریزی پایبندتر شده ام

?در زمینه خواب و تغذیه و ورزش تغییر ایجاد کرده ام

?برای نتایج به دست آمده از انجام برنامه ریزی هایم برای خودم جایزه و جریمه تعیین کرده ام

?نسبت به داشته های خودم آگاه تر شده ام و در حال استفاده حداکثری از آن ها هستم

?سعی کرده ام در نحوه ی نگرش و بینش خودم تغییر ایجاد کنم

?الان به نوشتن توجه ویژه تری دارم

?در حال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت هستم

?سعی میکنم از مسائل درک عمیق و صحیح داشته باشم و در برخورد با مشکلات و مسائل هر چه زودتر راه حل پیدا کنم و آن را اجرا کنم

?به مسائل و نکات پایه که ممکن است به نظر ساده بیاید توجه ویژه تری دارم و سعی در تکرار و فهم‌عمیق آنها دارم

?سعی میکنم از همه ی لحظات زندگی بهره ببرم، چون بعد از اینکه فرصت از دست برود فقط حسرت باقی می ماند

?در انجام مستمر کارهای کوچک جدیت بیشتری پیدا کرده ام چون نتایجی که طی این مدت کوتاه از آنها به دست آورده ام برایم لذت بخش و چشمگیر بوده است

?الان کاملا به درک این موضوع رسیده ام‌که مسئولیت شرایط خودم را تماما بپذیرم

?الان منابع مالی بیشتری برای رسیدن به اهدافم اختصاص داده ام

?الان سعی میکنم با آگاهی از چرایی و انگیزه ی صحیح وارد پروسه یادگیری بشوم

?الان تکرار مطالب و نوشتن یکی از اصول مهم در روند یادگیری من شده است و تقریبا یاد گرفته ام که برای اهداف و امور روزمره ام برنامه ریزی ذهنی انجام‌بدهم.

❗همه نکاتی که در بالا ذکر شد مربوط به بعد از شرکت در دوره های ذهن هوشمند است و تا قبل از شرکت در این دوره ها خیلی از این نکات رو نمیدونستم که انجام بدم یا به اون نکاتی که بلد بودم خیلی توجه نمیکردم. در واقع شرکت در این دوره نگاه و نگرش من نسبت به خیلی مسائل تغییر میده.

با تشکر و آرزوی سلامتی و موفقیت بیش از پیش برای استاد گرامی آقای حکیم??????