معرفی برنامه روزانه انسان هوشمند و فوق موفق

بعید می‌دونم اهل رشد و پیشرفت باشید و چنین برنامه‌ای براتون مفید نباشه!

بعید می‌دونم نسبت به رشد خودتون متعهد باشید و نسبت به این برنامه بی‌تفاوت باشید!

و بعید می‌دونم که اهل آموزش و یادگیری باشید، ولی چنین برنامه‌ای نظر شما رو جلب نکنه!



بله دوستان! رشد و پیشرفت باید الگو و برنامه داشته باشه! ولی مشخصه که هر برنامه‌ای به درد نمی‌خوره!

اصلاً داستان رشد هوشمند چیه؟ و چرا اینقدر درباره‌اش صحبت می‌کنیم؟ اصلاً رشد کردن چیه که هوشمندش چی باشه؟

داستان رشد شخصی و رشد شخصیتی از اون‌جایی شروع شد که من با چیزی به اسم ذهن هوشمند آشنا شدم.

تا وقتی نمی‌دونستم که من دو ذهن و دو شخصیت در وجود خودم دارم، داشتم در زندگی به دور خودم می‌چرخیدم. می‌دونستم یه چیزی کمه ها! ولی نمی‌دونستم چیه!

سال‌ها گشتم و گشتم تا متوجه شدم که بله! ما در وجود خودمون چه چیزها که نداریم ولی ازشون بی‌خبریم.

عامل همه بدبختی‌هامون هم از همین بی‌خبریه!!!

ولی از وقتی متوجه وجود این داستان شدم، شبانه‌ روز مشغول بررسی و کشف این پدیده بودم.

یعنی پدیده هوشمندی و ذهن هوشمند.


جالب اینه که ...

جالب اینه که فهمیدم انسان فقط ادعای هوشمندی می‌کنه. ولی هنوز هوشمند نشده.

ما در وجود خودمون دو جنبه و دو بُعد داریم. بعد مکانیکی و بعد هوشمند.

بعد مکانیکی همونیه که باهاش داریم زندگی رو می‌گذرونیم. چون کارش همینه. که ما رو مشغول زندگی روزمره بکنه. و وقتی در زندگی روزمره غرق شدیم، دیگه فرصتی برای رشد و پیشرفت و از همه مهم‌تر هوشمندی وجود نداره.

اصلا رشد و پیشرفت بدون هوشمندی معنی نداره. حتی خیلی‌ها که الان مشغول پیشرفت هستن به خیال خودشون، دارن در همون بعد مکانیکی خودشون پیشرفت می‌کنن.

پس برای رشد هوشمند، اول باید هوشمندی رو درک کنیم. ولی مشکل اینجاست که هوشمندی خودش به رشد نیاز داره. هوشمندی در وجود ما باید فعال باشه.

به همین علته که انسان با وجود سال‌ها تلاش و تفکر تجربی و آزمون و خطا، نتونسته هنوز هوشمندی خودش رو کشف کنه

بعد از کشف این نکته خیلی به بشریت و انسان می‌خندم

مثل این کارتون‌ها که یکی دلشو گرفته و داره از خنده ریسه میره چون شخصیت دوم داره دور خودش می‌چرخه و حواسش نیست داره چه گندی به بار میاره.

از وقتی که تونستم مفهوم هوشمندی رو درک کنم، به بشریت و کل رفتارهاش شب و روز می‌خندم و البته گریه می‌کنم. چون بدجوری داره دور خودش می‌چرخه. اصلا هم حواسش نیست. اصلا نمی‌دونه دنبال چیه. در واقع بشر، در حال حاضر، ماشین خلق مشکلاته. هم برای خودش و هم برای دیگران.

و اما اینکه هوشمندی رو چطور باید پیشرفت بدیم، خودش یک مسأله جداگانه است.

من مهدی حکیم هستم و 18 ساله که مشغول بررسی این موضوع هستم و تونستم بعد از این همه سال، ذهن هوشمند رو کشف کنم و علمی به اسم مهندسی فکر رو خلق کنم.

و بر این اساس یک دستورالعمل تهیه کردم که می‌تونه در رشد کردن شما به شکل هوشمندانه بسیار مؤثر باشه.

اسمش رو گذاشتم دستورالعمل رشد هوشمندی

یعنی شما باید هم رشد کنید و هم رشد شما هوشمندانه باشه و هم اینکه هوشمندی شما رشد کنه.

جالب شد نه؟

این دستورالعمل به شما برنامه‌ای میده که در مدت کمی، به رشد خیلی بالایی برسید و همچنین نگاه شما رو نسبت به رشد کردن و حتی خودتون به کلی تغییر خواهد داد. البته این شروع راهه.

این دستورالعمل به شکل یک محصول در اومده که تعداد زیادی از اون به فروش رفته و شما می‌تونید در صورت علاقه به این موضوع، اون رو تهیه کنید.

در وبسایت مهندسی فکر در قسمت محصولات می‌تونید این محصول رو پیدا کنید و البته فعلا تخفیف داره و می‌تونید از کد تخفیف program70 برای تهیه اون استفاده کنید و 12 هزار تومن تخفیف بگیرید.