چه چیزی هزاران برابر قدرتمندتر از باورهای شماست؟

ویدیوی آموزشی زیر می‌تونه مسیر زندگی شما رو به کلی تغییر بده! شاید فکر کنید که این یک ادعای بدون پشتوانه است. ولی در الگوی ذهن هوشمند و مهندسی فکر، اجازه چنین کاری رو نداریم و باید نسبت به ادعاهامون خیلی دقیق و حساس باشیم. هیچ حرفی رو بدون سند و پشتوانه نزنیم و حتی باور نکنیم. ولی نکته مهم قبل از دیدن این ویدیو اینه که قدرت تحلیل و برداشت و نکته‌سنجی شماست که می‌تونه برداشت و استفاده شما از این ویدیو رو چند برابر بکنه.


از سوال‌ها چه می‌دانید؟

سلام. من مهدی حکیم هستم و در این ویدیوی آموزشی به شما نشون میدم که چرا سؤال‌هایی که از خودتون می‌پرسید، هزاران برابر قدرتمند‌تر از باورهای شماست .

در مورد سؤال چه سؤالی توی ذهن شما هست؟ تا حالا از خودتون چه چیزهایی پرسیدید؟ چقدر از خودتون سؤال می‌پرسید؟ اگر دقت کنید هم الان من چند تا سؤال از شما پرسیدم که جوابش می‌تونه مسیر زندگی شما رو تغییر بده.

ولی خیلی از آدما این رو نمی‌دونن! نمی‌دونن که چقدر سؤال‌ها قدرتمند هستن اگر از عمق ذهن بیرون بیان. و نکته جالب اینه که شما می‌تونید این کار رو بکنید. شما می‌تونید به سؤال‌های قدرتمند برسید و می‌تونید مسیر زندگی‌ و کیفیتش رو با همین سؤال‌ها تغییر بدید. ولی حواستون باشه که این سؤال‌ها باید سؤال‌های شما باشن. نه سؤال‌های دیگران از شما. وقتی سؤال رو خودتون از خودتون بپرسید، جوابش هم مال خودتونه و برای شما ارزشمند خواهد بود.

سه راز موفقیت من:

من سه تا راز موفقیت دارم که یکی از این رازها مربوط به همین نکته است. سؤال‌هایی که از خودم پرسیدم. سؤال‌هایی که مسیر زندگی من رو عوض کردن. کاری که هیچ آموزشی نتونست برای من بکنه، سؤال‌ها تونستن.

اولایل تغییر مسیر زندگیم بود که از خودم پرسیدم چرا من نمی‌تونم درسام رو بفهمم. مخصوصا ریاضی و فیزیک.

خیلی‌ها مثل من بودن و هیچ درک و فهم درستی از درس‌هاشون نداشتن. ولی کاری که من کردم، این بود که یک سؤال از خودم پرسیدم. و اون‌ها نپرسیدن. و اون سؤالی که از خودم پرسیدم باعث شد مسیر آگاهی و دانش و آموزش به کلی تغییر کنه. هم آموزش خودم و هم آموزش دیگران. ولی کسانی که این سؤال رو از خودشون نپرسیدن، همون مسیر معمولی خودشون رو ادامه دادن و الان هم یک زندگی کاملا معمولی دارن.

این تنها یک نمونه خیلی ساده بود.

حالا فرض کنید اگر شما صد‌ها سؤال اینجوری از خودتون بپرسید و دنبال جوابش باشید. قطعا زندگی‌تون دگرگون میشه.

حالا یک نکته جالب. این تکنیک تنها یکی از ده‌ها تکنیکیه که به شکل ویژه و حرفه‌ای در مسیر آموزشی کارخانه ذهن هوشمند یاد می‌گیرید. و هر کدوم از اون تکنیک‌ها به اندازه همین تکنیک، مهم و موثر هستن.

سوال‌ها قدرتمندتر از باورها

سؤال‌هایی که می‌پرسید اونقدر قدرتمند هستن که حتی باور‌های شما رو هم تغییر میدن. چونکه تا سؤال نپرسیدید، جواب و آگاهی جدیدی به دست نمیارید.

وقتی سؤال می‌پرسید، تا ذهن شما به جواب نرسه، آروم نمی‌گیره. ولی این اصلا کافی نیست.

شما باید بدونید که چطور سلسله سؤال‌هایی از خودتون بپرسید. و اگر این رو خوب یاد بگیرید، مسیر زندگی و سطح موفقیت شما دگرگون میشه. لازم نیست جواب سؤال‌ها رو بلد باشید. کافیه بلد باشید چطور از خودتون سؤال بپرسید.

و چیزی که زندگی من رو تغییر داد، همین سؤال‌ها بودن در حالی که جواب هیچ کدومشون رو نه خودم می‌دونستم و نه حتی کسی دیگه.

خوب سؤال پرسیدن قسمتی از سیستم هوشمندی و تفکر شماست که اون رو در دوره به شکل مفصل و سیستمی یاد می‌گیرید.

پس مهم‌ترین نکته تا اینجا اینه که یاد بگیریم از خودمون سؤال بپرسیم. نه یکی نه دوتا، هر چند تا که می‌تونیم. سؤال‌های خوب بپرسیم. سؤال‌هایی که جوابش مهمه. جواب مهم جوابیه که مسیر‌ها رو تغییر میده.

اگر علاقه‌مند به ادامه این موضوع هستید کامنت بزارید تا ادامه‌اش رو به شکل شخصی برای شما ارسال کنم.