بازیهای اسلامی ایرانی 1 - مقدمه

حدودا سه سال پیش بود که کمی در خودم احساس کردم تمایل به بازی سازی دارم، در حالی که آموزش های بازی سازی را می گذراندم کمی هم در اینترنت جستجو می کردم تا با داستان بازی(Game story) و روند بازی(Gameplay) بیشتر آشنا شوم در این میان یک مطلب جذاب و نو در مجله بازیبان از خانم دکتر بشری هاتف با عنوان "تقویت فرهنگ شهادت طلبی در بازی های دیجیتال" مواجه شدم. مطلب کوتاه اما تامل برانگیزی بود

این نوشتار کوتاه دقیقا دست گذاشته بود روی بزرگترین نقطه ضعف بازی های ایرانی؛ نداشتن نگاه اسلامی

سه سال از آن روزها می گذرد و من هنوز نتوانستم رویای خودم -ساخت و انتشار یک بازی با نگاه اسلامی- را به پایان برسانم بنابراین تصمیم گرفتم که این مطلب را به همراه ایده های تکمیلی خودم به اشتراک بگذارم تا ما با کمک هم این فرهنگ پربار و غنی ایرانی-اسلامی را برای فرزندانمان به یاد گار بگذاریم

برای شروع شما را به شماره چهارم مجله تخصصی بازیبان و نوشته تامل برانگیز خانم دکتر بشری هاتف ارجاع می دهم

https://bazibaan.com/wp-content/uploads/2018/09/Bazibaan-4-sabok.pdf

منتظر پست های بعدی با این موضوع باشید. سپاس