فارغ التحصیل سال 1390 رشته نرم افزار. یک گیمر، نویسنده و عاشق بازی های ویدیویی
سیاست آینده بازی سازی یوبیسافت مشخص شد. عناوین کوچک تر با کیفیت بیشتر!
انگار بعد از سالها سردرگمی، یوبیسافت دیگر نمی خواهد بازی هایش همه پسند باشد. بلکه برعکس، می خواهد برای هر گیمری به سبک خودش بازی بسازد.
یوبیسافت به تازگی رویداد اختصاصی خود با نام Ubisoft Forward را پشت سر گذاشته است. رویدادی که در آن شاهد معرفی چند بازی مختلف از مجموعه Assassin's Creed بودیم. بازی Assassin's Creed Mirage بزرگترین اثری بود که در این مراسم شاهد تریلر سینمایی فوق العاده زیبایی از آن بودیم. بازی Assassin's Creed دیگری برای پلتفرم موبایل و با اسم رمز Codename Jade در مراسم امسال یوبیسافت معرفی شد. همچنین شاهد نمایش 2 تیزر کوتاه از بازی های در دست ساخت این مجموعه بودیم که به نظر هنوز در ابتدای توسعه قرار دارند.
نمایش چندین عنوان از مجموعه بازی های Assassin's Creed و سری The Division در رویداد Ubisoft Forward امسال، طرفداران و منتقدان زیادی پیدا کرده بود. بسیاری از بازیکنان (همانند ما در جیجوگیم) خوشحال بودند که دیگر حاضر نیست برای تجربه یک اثر از دنیای مورد علاقه شان، 150 ساعت گیم پلی طولانی (و بعضا تکراری) را پشت سر بگذرانند. بعضی دیگر به تعدد بالای عناوین معرفی شده انتقاد داشتند و نظرشان بر احتمال عدم بهینه سازی مناسب این نسخه ها اشاره داشت. نظرات مختلف فراوانی در این چند روز رد و بدل شد که ظاهرا یوبیسافت به این نظرات واکنش نشان داده است.
بازی های آینده یوبیسافت ترکیبی از چند ژانر مختلف نخواهند بود
فاوزی مسمار (Fawzi Mesmar) کارگردان خلاق و یکی از اعضا بالارتبه یوبیسافت در مصاحبه ای با IGN فلسفه این شرکت را در مورد بازی های آینده اش روشن کرد. طبق اعلام مسمار، یوبیسافت دیگر نمی خواهد یک بازی اصطلاحاً همه چیز تمام بسازد. ادغام و حضور ژانر های مختلف در یک اثر، دیگر جایی در استراتژی آینده این شرکت نخواهد داشت. او میگوید که این شرکت میخواهد بازیهای متمرکزتری بسازد که برای طرفداران (یک سبک) خاص جذاب باشد. نه تمام گیمرهای علاقه مند به بازی های این شرکت. مسمار میگوید: سیاست یوبیسافت در آینده تمرکز بر «عمق تجربه» به جای وسعت محتوا خواهد بود. این سخن احتمالا پاسخی برای وسعت بسیار کمتر نقشه بازی Mirage نسبت به Valhalla است.
برای مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر از وب سایت جیجوگیم مراجعه کنید:
مطلبی دیگر از این انتشارات
حکایت گوگل استدیا - سرویسی که ناگهان آمد و رفت
مطلبی دیگر از این انتشارات
چرا ساخت یک ویچر (Witcher) جدید، به بازسازی نسخه اول آن ارجحیت دارد؟
مطلبی دیگر از این انتشارات
چگونه دنیای جهان باز الدن رینگ، می تواند الهام بخش رزیدنت ایول باشد