پاستیل های بنفش | سلام دوست خیالی من!

کتاب پاستیل های بنفش کتابی برای کودک و نوجوان است که در زمینه دوست های خیالی سخن می گوید و اهمیت آن را با روایت و داستانی به ما نشان میدهد. در کتاب شاهد داستان پسری هستیم که در خانواده ای زندگی می کند وضع مالی خوبی ندارد و مشکلات متعددی برای او رخ می دهد و در همه این مشکلات دوست خیالی خود را شریک تنهایی و غم هایش می کند. به عقیده نویسنده همه ما دوستان خیالی داشته اینم که آنها را فراموش کرده ایم ( از آن دست آدم هایی هستم که یادم نمی آید دوست خیالی داشته باشم، در اکثر مواقع واقعیت ها را به خیال پردازی ترجیح داده ام ) ... داستان به طور نسبتا ناگهانی تمام می شود. در طی صفحات با جملات زیبایی هم مواجه می شوید با وجود همه اینها این کتاب را خیلی دوست نداشتم شاید برای اینکه از سبک کتاب های کودک و نوجوان خوشم نمیاد یا شاید هم به خاطر اینکه خیلی نتوانستم با موضوع اصلی کتاب ارتباط بگیرم یه مقدار کودکانه است و به نظرم برای افراد زیر یازده سال مناسب هست، تصور می کنم دلیل فروش و شهرت این کتاب به لطف ناشر محترم و عکس و جلد جذابی که برای این کتاب برگزیده، است معمولا کتاب هایی با جلد های بنفش مخاطب را به خود جذب می کنند، ولی با همه این موارد ارزش یک بار خواندن را دارد :)

بریده کتاب:

هیچ وقت نمی توانید کتابی را از روی جلدش قضاوت کنی.
عذاب وجدان گرفتم که چرا از این کار عذاب وجدانی ندارم!
تازه جلدش جذاب تر از اینه خودم آنلاین خوندم بعد وقتی تو کتاب فروشی چاپی شو دیدم ، خیلی جذاب تر بود??
تازه جلدش جذاب تر از اینه خودم آنلاین خوندم بعد وقتی تو کتاب فروشی چاپی شو دیدم ، خیلی جذاب تر بود??