تریگیت؛ دروازه ورود به مسیر کارآفرینی


معرفی بستر آنلاین شتابدهی تریگیت

کارآفرینی رو دوست دارم. ذهن خلاق و ایده‌پردازی دارم و دوست دارم ایده‌هامو به کسب وکار و استارتاپ تبدیل کنم. اما از کجا باید شروع کنم؟

اصلاً من به درد کارآفرینی می‌خورم یا بهتره برم دنبال کارمندی و فریلنسری؟

چه دانش و مهارتی برای کارآفرین شدن نیازه؟

از چه کسایی می‌تونم کمک بگیرم یا با کی باید مشورت بکنم؟

سازمان خصوصی یا دولتی هست که بتونم ازش کمک بگیرم؟

اگه بخوام وارد مسیر کارآفرینی بشم با چه چالش‌ها و مشکلاتی مواجه میشم؟

این مسیر رو می‌تونم تنهایی شروع کنم و ادامه بدم یا احتیاج به گرفتن شریک و هم‌تیمی دارم؟ هم‌تیمی از کجا پیدا کنم و چجوری تیم بسازم؟

اصلاً ایده‌ام بدرد بخور هست که بخوام شروع کنم؟ می‌تونم از ایده‌ام پول دربیارم و به رویاهام برسم؟ سرمایه اولیه راه اندازی کسب وکارمو از کجا جور کنم؟

این سوال‌ها و ده‌ها سوال دیگه به صورت طبیعی در ذهن هر علاقمند به کارآفرینی وجود داره، به خصوص اگه اطرافش خبری از راهنما و مشاور و راه بلد نباشه یا دسترسی به محتوای آموزشی جمع و جور و شٌسته رفته‌ای نداشته باشه. اما اینجاست که تریگیت قراره به شما علاقمندان به کارآفرینی که تو اول راه هستید کمک کنه که در یک زمان کوتاه بتونید پاسخ این سوالات رو پیدا کنید و با آگاهی بیشتری در این مسیر پا بزارید.

اما تریگیت چیه و چجوری می‌تونه به شما کمک کنه؟!

تریگیت یک بستر آنلاین شتابدهی برای استارتاپ هاست. یعنی به شکل گیری درست دَرمون کسب وکارهای نوپا سرعت میده. قدم به قدم همراه شماست تا هم خودتون رو بهتر بشناسید و هم مسیر کارآفرینی و کسب و کارتون رو؛ اگه اهل یادگیری باشید چهارده ساعت محتوای آموزشی ضبط شده با مربیان کاردرست کارآفرینی کشور داره که از هر جای ایران می‌تونید از اون‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنید و راه و رسم درست راه‌اندازی استارتاپ رو یاد بگیرید. برا اینکه خسته نشید تریگیت یه برنامه‌ریزی نُه هفته‌ای داره و هر درس رو هم به موضوعات ریزتر تقسیم کرده. بعد از هر آموزش هم تمرین‌هایی داره که با انجام دادنش می‌تونید خودتون رو امتحان کنید که چقدر تونستید آموزش‌ها رو درک کنید و بفهمید. ضمن اینکه منابع تکمیل دیگه‌ای مثل پادکست و کتاب هم بهتون پیشنهاد داده تا بتونید یادگیری‌تون رو کامل‌تر کنید.

اما ویژگی جذاب دیگه‌ی تریگیت راهبریه!! تریگیت به هر تیمی که بتونه در ارزیابی اولیه قبول بشه یه راهبر اختصاص میده. راهبر کسیه که نقش تسهیلگری و پشتیبانی همه جانبه و منظم از تیم‌تون رو برای شکل‌گیری استارتاپ به‌عهده می‌گیره. راهبرها دانش و مهارت کافی برای راهنمایی شما رو دارن و با همراهی شما سعی می‌کنن شما را برای یادگیری از طریق تجربه و عمل آماده کنند تا بتونید تیم بسازید، ایده‌تون رو اعتبارسنجی کنید و برای کسب وکارتون سرمایه جذب کنید. راهبر توی برنامه نُه هفته‌ای تریگیت هرهفته با تیم شما جلسه میزاره و در مورد اتفاق‌های هفته قبل، چیزایی که یاد گرفتین و تمرین هایی که انجام دادین با شما صحبت میکنه و توی ادامه راه مثل یک راهنما کنار شماست.

درباره بخش‌های جذاب تریگیت در مقاله‌های بعدی بازم براتون می‌نویسیم. اما اگر علاقمندید تریگیت رو تست کنید همین الان اینجا کلیک کنید. اگر هنوز ایده یا تیم ندارید و دوست دارید محتواهای تریگیت رو ببنید محتوا بین رو انتخاب کنید و اگر تیم و ایده دارید، به عنوان استارتاپ وارد بشید.