تجربه نوشتن در مسیر خیال و خط

سلام دوستان من، این اولین تجربه نوشتن من در ویگول است.




چندی پیش صفحه ای در اینستاگرام با چند تن از دوستان راه اندازی کردیم. و شروع کردیم درباره داستان های فانتزی تولید محتوا کردیم. قرار بود با همکاری هم شروع به ترجمه و انتشار کتاب های فانتزی در فضای مجازی کنیم. همگی با همکاری هم با برنامه ریزی دقیق شروع کردیم و در پی این امر موفق هم بودیم. اما رفته رفته مشکلات و اختلافات شدت گرفت و دوستان یکی پس از دیگر از جمع ما کم شدن. تا اینکه من تنها ماندم و یک صفحه و کلی وعده به مخاطبان و دست تنها و بدون اسپانسر. تصمیم گرفتم که دیگر فعالیتی نداشته باشم و صفحه را برای همیشه پاک کنم که باز پشیمان شدم و دوباره در صفحه ام شروع به فعالیت کردم اما شرایط و مشکلات زندگی بقدری زیاد بود که توان انتشار روزانه پست را نداشتم. و هر روز اتفاقات بدی و رخداد ناگواری برایم ایجاد شد.

با این حال تصمیم گرفتم کتابی را ترجمه و در صفحه ام منتشر کنم اما از بازخورد دوستان در صفحه نا امید شدم ولی باز دوست دارم تلاش خود را در بهبود این امر انجام بدم. مسیری را که انتخاب کرده ام هرگز مسیر راحتی نیست و همینطور وقت کافی برای این کار ندارم. اما تمام توان و تلاشم را میکنم که در این وبلاگ به فعالیت خود بپردازم و ادامه بدهم.

سپاس از همراهی شما دوستان نازنین

کتاب در حال ترجمه:

زاده مه اثر براندون سندرسون

پ ن: کتاب های رایگان نخواهد بود.