آخر پاییز

نویسنده: سما ریاضی ورودی 97 روانشناسی

می‎دونی از تو، توو قلبم، ی جای خالی

ی حس کشنده مونده هنوزم

برای این که نمی‎رم برای این که نبازم

ی عکس خنده ی برگ برنده مونده هنوزم

ی عکس از اون شب خوبی که حتی فکر نکردم

قراره خاطره‌‎هاتو ی عمر اشک بریزم

قرار شد که تو از من فقط ی عکس بگیری

نه زندگیمو عزیزم، نه زندگیمو عزیزم

خراب شد همه دنیام اگه بیای

قراره چیو دوباره بسازی

فقط قراره به یادت غمامو

جشن بگیرم شبای خاطره بازی

خراب شد همه دنیام اگه بیای

قراره چیو دوباره بسازی

فقط قراره به یادت غمامو

جشن بگیرم شبای خاطره بازی

تورو به یاد می‎آرم با هر چی

از تو ندارم با حرفایی که نگفتم

توو بغض آخر پاییز من اتفاق

ی برگم که از درخت میوفتم

ی عکس مونده از اون شب

که عشق زنده بمونه ولی محاله ی روزی

ی عکس ساده بتونه تورو

به من برسونه تورو به من برسونه

ی عکس مونده از اون شب که

عشق زنده بمونه ولی محاله ی روزی

ی عکس ساده بتونه تورو

به من برسونه تورو به من برسونه

خراب شد همه دنیام اگه بیای

قراره چیو دوباره بسازی

فقط قراره به یادت غمامو

جشن بگیرم شبای خاطره بازی

خراب شد همه دنیام اگه بیای

قراره چیو دوباره بسازی

فقط قراره به یادت غمامو

جشن بگیرم شبای خاطره بازی

**


حسین غیاثی

در هوای زیبای پاییزی قدم بزنید ، کوچه‎های عاشقانه را فتح کنید

حتی اگر زیر چتر تنهایی بر خش خش برگ‎ها می‎افزایید

ترانه‎ی آخر پاییز، با صدای سیامک عباسی را به شما پیشنهاد می‎کنم.

گوش کنید و پاییز را با این ترانه ی زیبا سپری کنید.