تعیین و تکلیف هکر های کلاه سبز ( پارت ۲ )



خب دوستان به پست من خوش اومدین. این پارت دوم این سری هست و ما قسمت به قسمت به جزییات بیشتر می پردازیم.

از اونجایی که صلاح دونستم با دنیای امنیت شما رو آشنا کنم و درکی از راهی که برای خودتون درست کردید داشته باشید این سری رو طراحی کردم.

*من می خواستم در اول بخش در مورد اینکه هکر کیست بپردازم؛ اما متوجه شدم این مطلب نیازمند به یک پست دیگر است*



security+:

برای ورود به دنیای هک و امنیت این دوره الزامیه.

این دوره به شما الفبای امنیت رو یاد میده؛ اینکه امنیت چند بخش و...

این بخش بیشتر متکی به شبکه هست و حتما لازمه که از شبکه سر در بیارید.

علاوه بر این دوره تئوری هست اما شما میتونید دوره هایی رو پیدا کنید که به صورت عملی یا سناریو محور این دوره رو آموزش بدن.

درضمن شما در این دوره به هکر موفق یا خفن تبدیل نمیشید؛ در اصل هیچ کس نشده و اگه هم میخواید فقط با دیدن این دوره به یک هکر تبدیل بشید بهتره از این دوره صرفه نظر کنید.

نیاز ها :

این دوره خودش پیش نیاز بقیه دوره های امنیت هست اما شما نیاز دارسد که حداقل ۲سال تجربه داشته باشید ( مثل ترم دو دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر) البته این رو من نمیگم خوده شرکت کامپتیا گفته.




CEH:


این دوره یکی از شرینی های دوران هکر های کلاه سبزه ( از جمله خودم ) حتما می پرسید چرا ؟؟

چونکه شما روش های پایه نفوذ؛هک؛ کنترل؛افزایش دسترسی و... یاد می گیرید حتی یاد می گیرید اگه با این روش ها به شما حمله شد چطور از خودتون دفاع کنید.

دقت داشته باشید؛ که بستگی به این که این دوره را از کجا تهیه کردید هم داره. و شما قرار نیست همه راه نفوذ و یا دفاع رو یاد بگیرید؛شما پایه کار رو یاد می گیرید و بقیش به عهده و تجربه و یا تمرین خودتون هست.


مدارک دیگه ایی هم می شد در این پست معرفی کرد ولی اینا ها پیش نیاز هستند فارغ از حوزه ایی.





شاید سراغ مدارک مظلوم دیگه ایی هم رفتیم خدا رو چه دیدید...

امیدوارم این پست شما رو کمک کرده باشه سوالی چیزی داشتید در خدمتم اگر دوست داشتید کامنت کنید یا


به ایمیل من پیام بدید:

dhwqymhmdtaha@gmail.com

من خوش حال میشم که به پرس های شما پاسخ بدم ( تا جایی که بلد هستم).

خودتون بگید پست بعدی در مورد چی باشه؟؟ حتما کامنت کنید:)


موفق؛شاد؛پیروز و سرزنده باشید.:)