سایت آموزش لینوکس پیشرفته

با درود به شما دوستان گرامی

سال نو شما شاد و خجسته باد

آرزوی سالی سرشار از شادی و پیروزی و بهروزی و تندرستی و بی نیازی براتون دارم


پس از زمانی که تصمیم داشتم سایتی درباره لینوکس و آشنایی با مفاهیم بنیادی سیستم عامل ها و هسته لینوکس راه اندازی کنم، چند روز پیش سایتی به نام http://sysadmingeeks.ir را راه اندازی کردم با انگیزه برای آموزش مفاهیم سیستم عامل، هسته لینوکس و برنامه نویسی سی.

سایت در آغاز راه هست و من چون عادت دارم همیشه یک سری از آموزش های پیش زمینه رو آماده کنم تا به پیشرفته برسیم، پس نوشته های کنونی سایت هنوز وارد بحث های سیستم عامل و برخی دیگر از مفاهیم نشدند. به طور کلی انگیزه ام برای راه اندازی سایت در آغاز کار:

  • آموزش زبان سی و ساختارهای داده
  • آموزش مفاهیم بنیادی سیستم عامل
  • آموزش و نگاهی بر هسته لینوکس و زیر سیستم های آن همچون مدیریت حافظه تا زیر سیستم شبکه

و اگر خدا یاری کند که بتوانم در آینده همچنان ادامه دهم

  • مفاهیم پایگاه داده و نگاهی بر الگوریتم های آن
  • مفاهیم سیستم های توزیع شده از سیستم محاسبات توزیع شده مانند کلاستر تا HPC و گرید.

پس شما رو دعوت می کنم سایت رو ببینید و در اینجا یا در خود سایت دیدگاه خودتان را به من بگوید.

http://sysadmingeeks.ir

شاد باشید.