معرفی وارد کننده و پخش کننده وسایل اکستنشن مژه در ایران


معرفی وارد کننده و پخش کننده وسایل اکستنشن مژه در ایران

این پست بصورت اختصاصی جهت راهنمایی تکنسین های اکستنشن مژه است

مژه کاران یا اکستنشن کاران مژه یکی از بزرگ ترین دغدغه هایشان خرید و تهیه ی مواد اولیه ،متریال وسایل اکستنشن مژه است

یا بهتره بگم که تمام دغدغه آنها تهیه وسایل اکستنشن مژه است.

به دلیل اینکه آموزش اکستنشن مژه و یادگرفتن آن آنچنان کار دشوار غیر قابل انجامی نیست و بسیار ساده هست اما.....


رمز موفقیت در کاشت مژه چیست؟


2 عامل همیشه در این شغل تاثیر بسیار بسیار زیادی خواهد گذاشت

1 کیفیت

2 قیمت

3 علاقه و پیگیری شما (هم مهمه)



خوب .....



بازار تهیه کردن و خرید این وسایل اکستنشن مژه کجاست؟

خیابان منوچهری تهران

تمام فروشندگان این بازار در زمینه کاشت مژه یا اکستنشن مژه فعالیت میکنند


اما آیا با خرید ازین بازار کار حل میشود ؟ نه اصلا چون همینجا هم قیمت ها عجیب و غریب گران و سر سام ؟آور است و نمیشود با خیال راحت خرید کرد و اکستنشن کار ماهر و موفقی در نهایت شد

خوب حالا ملیکا پیش نهاد تو چیه ؟

بچه ها دقیقا 5 6 ماه بود که هرکاری میکردم که بتونم درست یه مشتری خوب رابندازم نمیشد هرچی میگرفتم بابت اکستنشن مژه دقیقا همونو میدادم بازم پول وسایل که دیگه داشتم از این کار نا امید میشدم و چیزی نمونده بود که بیخیالش بشم اصلا


یبار یه خرید کوچیک داشتم

دیگه حاله اینو نداشتم که پاشم حالا برم تا منوچهری

تو گوگل سرچ کردم فروشگاه های خیابان منوچهری خیلی اتفاقی یه اسم اومده بود بالا

به اسم" فروشگاه منوچهری آنلاین" زدم روش و زنگ زدم گوشی و یه


آقای بد اخلاقی" جواب داد و گفت بفرمایید :

گفتم سلام

گفت سلام بفرمایید:

گفتم : آقا شما لیفت مای لمینیشن دارید ؟

گفت بله

گفتم: چند ؟

گفت: 220 هزارتومان

با تعجب گفتم :چچچچچچچند؟

فکنم از چندم فهمید خیلی خوشحال شدم از قیمتش

گفت خانوم ما عمده فروشیم

منم خوب با یه حالت لوس و مظلومانه ای گفتم آقاااا؟ حالا نمیشه به من بفروشید 2 تا ؟

اونم گفت: نه خانوم

گفتم اگر بخوام عمده بخرم چی اونوقت کجا باید بیام مغازتون

گفت خانوم ما فروش حضوری نداریم کلا دفتر پخشیم

دیگه انقدر عصبی بود جرات نکردم چیزی بگم گفتم باشه اقا خدافظ

شب بابام اومده بود نشستیم سر سفره گفتم بابا امروز یجارو پیدا کردم لیفتو میداد 220 تومن گفت مگه بقیه چند میدن گفت 280 گفتم

گفت خوب عمده بخر توام

گفتم بیا یه زنگ بزن بابا ببین حداقل چندتا م