از تهمت خسته نشدید ؟

رئیسی: داد مردم را درآوردید/از تهمت خسته نشدید؟/اگر مشکل مردم با اهانت به من حل می‌شود این کار را بکنید


یکی از دغدغه‌های مردم بی‌صداقتی برخی از مسئولین است.

خسته نشدید از این همه تهمت و اهانت به من؟

چرا این همه دروغ می‌گویید؟ چرا به شعور مردم اهانت می‌کنید؟ مردم هم من را دیده‌اند و هم شما را. اگر مشکل مردم با اهانت کردن به من حل می‌شود این کار را بکنید


اولین بار در تاریخ سیاسی کشور می‌دانید چه کسی آمد و گفت من نامزد پوششی هستم.

شما باید پاسخ بدهید چرا داد همه را در آوردید.


من معتقدم به رقابت و مشارکت. در روز اول قوه قضائیه همه شکایت‌ها را پس گرفتم و هیچ روزنامه‌ای را نبستم.


می‌گویید چرا من به کارخانه‌ها سر زدم؟ چون شما من را گرفتار کردید. این چیزها پیش روی مردم است. من مدیرِ نشستن در اتاق نیستم.


شما باید پاسخ دهید که چرا من باید با تولیدکنندگان کار داشته باشم؟ چرا داد همه را درآوردید؟