از رقیبی که کشور را متوقف میکند تا رقیبی که تنها جناب رئیسی است

کاندیداهای ریاست جمهوری در بدو ورود به ساختمان صدا و سیما


جلیلی: رقیب ما کسی است که کشور را بخواهد متوقف کند و معطل کند و فقط بهانه بیاورد.


رضایی: رقیب من مسببان وضع موجود هستند؛ چه خودشان شرکت کرده باشند چه نمادی از دولت‌های گذشته باشند.


رئیسی: مبارزه فقر و فساد و اجرای عدالت در همه‌ سطوح جامعه


ایجاد تحول در کشور به ویژه در حوزه اجرایی بسیار ضروری است.

من رقیب خودم را ناکارآمدی می‌دانم، رقیب خودم را فساد و وضعیتی که مردم نمی‌پسندم و از آن گله‌مندند، می‌دانم. باید داوری را بر عهده مردم گذاشت.


زاکانی: با استدلال و منطق و عدد و رقم با کاندیداها رقابت کنم. آمده‌ام با ناکارآمدی مبارزه کنم.

بنده آمده‌ام با اژدهای هفت سر فساد و قبیله‌سالاری رقابت کنم.


قاضی‌زاده هاشمی: به قول آقای ضرغامی آمده‌ام بزنم زیر میز؛ نه میز برخورد با اشخاص بلکه این روش کشورداری.


همتی: اگر مردم با صندوق رای قهر نکنند من رقیبی ندارم.


مهرعلیزاده: سعی ‌می‌کنم صادقانه با مردم سخن بگویم. تنها آقای رئیسی بر اساس نظرسنجی‌ها رقیب من است.