مردم به شما اقبال ندارند من چه‌کار کنم

سید ابراهیم رئیسی:

مردم به شما اقبال ندارند من چه‌کار کنم

در زمان ما مطلقا هیچ فیلتری در فضای مجازی گذاشته نشده است

هیچ روزنامه‌ای در زمان من بسته نشده است

رئیسی:


این پیچیده نیست بین مردم بروید تا ببینید مردم از چه ناراحت هستند.


بانکی که باید مشکل کشور را حل کند تبدیل به مشکل شده است.


دسترسی همه مردم به اینترنت ارزان باید آسان بشود.


اگر تصمیم به دو قطبی‌سازی دارید با شما که دو قطبی راه نمی‌افتد.


من اگر نبودم دوستان چه می‌خواستند بگویند، در مناظره باید برنامه گفت از اول تا آخر این حرف‌ها را می‌زنید.


شما از من ناراحت هستید یا مردم، مردم از عملکرد شما ناراضی هستند.


مردم به شما اقبال ندارند؛ اگر شک دارید بروید پیش مردم ببینید چه می‌گویند.


من قول صادق دادم، هیچ فیلتری در زمان من در قوه‌قضاییه انجام نشده است.


هیچ روزنامه و رسانه‌ای در زمان من بسته نشده است.