اموزش تایپ ده انگشتی با بازی

سالهاست کیبورد و موس اختراع شده و در این دوران افرادی به صورت ده انگشتی و بدون نگاه به کیبورد تایپ می کنند، در اینده هم من ترجیح می دهم از کیبورد استفاده کنم در صورتی که فناوری رو شد که من رو از تایپ کردن بی نیاز کنه.

اموزش تایپ ده انگشتی با بازی
اموزش تایپ ده انگشتی با بازی

اگر نیاز به vpn با کیفیت و با پشتیبانی شبانه روزی دارین و قیمتش هم مناسب باشه در تلگرام به این ایدی Arashrahbr پیام بدین . درصورت باز نشدن لینک این ایدی رو arashrahbr کپی کنید و در تلگرام وارد کنید و یا لینک زیر رو کپی کنید. https://t.me/arashrahbr

تایپ ده انگشتی مزایای زیادی داره، اما چطوری باید مسلط شد، راهی به جز تمرین روزانه وجود نداره، من بازی کلاسیک رو به شما معرفی می کنم که می تونید با اون به یه تایپست حرفه ای تبدیل بشین. این بازی محصول شرکت کپکام هستش و یک بازی قدیمی هستش من خودم روی ویندوز 10 تستش کردم بدون مشکل اجرا شد.

https://www.aparat.com/v/SGmxg


اموزش تایپ ده انگشتی با بازی
اموزش تایپ ده انگشتی با بازی



این بازی یکی از بهترین برنامه هایی هستش که برای اموزش تایپ 10 انگشتی ارائه شده، من سایت های زیادی رو گشتم ولی هیچ کدوم مثله این بازی نشدن.

نام این بازی typer shark delux هستش.

اموزش تایپ ده انگشتی با بازی
اموزش تایپ ده انگشتی با بازی


بازی فوق العاده جالب جهت تمرین در تایپ انگلیسی به صورت گرافیکی زیبا است. شما میتوانید جهت تمرین و سرعت بخشیدن به تایپ خود در انگلیسی از این برنامه کم حجم و زیبا استفاده کنید.

download