بهترین دکتر بلفاروپلاستی رشت + تجربه شخصی من

من واقعا از پف پشت پلکم ناراضی بودم و همیشه دنبال راهی بودم تا بتونم بدون آسیب از بین ببرمش. یه روشی اومد به اسم بلفارو پلاستی که حتما همه راجبش شنیدین. من بعد از مطالعه درباره این تکنیک تصمیم گرفتم تا انجامش بدم و پف پشت پلکم رو بردارم تا چشمام که به خاطر پف کوچیک دیده میشد، درشت تر و خوش حالت تر دیده بشه. یه دلیل دیگه هم که دلم میخواست بلفارو پلاستی توی رشت رو انجام بدم این بود که به دلیل پف پشت چشمم، نمی تونستم چشمام رو درست سایه بزنم و آرایشی که میخواستم رو انجام بدم. از طرف دیگه توی رشت دنبال یه کلینیک بودم که بتونم با بهترین خدمات این کارو انجام بدم.

عکس قبل و بعد بلفاروپلاستی که انجام دادم
عکس قبل و بعد بلفاروپلاستی که انجام دادم


شروع کردم به گشتن و به کلینیک ها و دکترای زیبایی زیادی برخوردم که بلفارو پلاستی توی رشت رو انجام می دادن. ولی ترسیدم که پیش هر دکتر و کلینیکی این کارو انجام بدن چون شاید رد بخیه ها درشت و موندگار می شد. یا به چشمم آسیبی زده میشد و ریسک نکردم تا با یک کلینیک . متخصص آشنا شدم که با دیدن نمونه کاراش، تحقیق زیاد و پرس و جو فهمیدم که بهترین کلینیک زیبایی برای انجام بلفارو پلاستی اونجاست. چند تا نکته برام توی انتخاب کلینیک و پزشکم خیلی مهم بود. یکی این بود که عمل زیر نظر متخصص انجام بشه و کادر هم دوره دیده و حرفه ای باشن. تمیز بودن کلینیک هم به دلیل وسواسی که دارم خیلی برام مهم بود. از طرفی چون بلفاروپلاستی اگر خوب انجام نشه تا اخر غمر رد بخیه یا گوشت اضافه ای که اورده دیده میشه، اصلا نمیخواستم ریسک کنم و هر جایی انجامش بدم. یکی دیگه از ویژگی هایی که برای انتخاب کلینیک هایفو تراپی توی رشت واسم واقعا مهم بود، این بود که هم پزشک و هم کلینیک همه ی مجوز های لازم برای انجام خدمات زیبایی رو داشته باشن. به این دلیل برام مهم بود چون خیلی از مراکز زیبایی کلاه بردار هستن، بدون مجوز و یا داشتن تخصص کافی خدمات زیبایی یا کارای تهاجمی رو برای مراجعه کننده های که بدون تحقیق رفتن، انجام میدن. این موضوع خیلی خطرناکه و باعث میشه که آسیب های خیلی جدی و شدید برای فرد و صورتش ایجاد بشه. به همین دلیل یکی از اولین نکته های قابل توجه برای انتخاب کلینیک بلفارو پلاستی توی رشت برای من داشتن مجوز های مورد نیاز بود.

با در نظر گرفتن قیمت ها و هزینه های الان، هزینه ای که پرداخت می کردم هم واقعا برام مهم بود و نمی خواستم جایی بلفارو انجام بدم که هزینه ها معقول و منطقی نبودن. چون خیلی کلینیک هایی پیدا کردم که قیمت زیادی در مقابل کیفیت خدمات پایینشون میگرفتن. یا حتی کلینیک هایی که هزینه خیلی کمی می گرفتن و این منو نسبت به انجام بلفارولاستی توی اون مرکز به شک مینداخت.

بعد از پرس و جو های زیاد و از نزدیک دیدن کارای پزشک ها و کلینیک های بلفارو پلاستی توی رشت، 8 کلینیک رو پیدا کردم که به نظر من و خیلی های دیگه جزو بهترینا بودن. به ترتیب کیفیت اونارو براتون معرفیشون می کنم که اگر خواستین شما هم کارای زیبایی یا بلفارو پلاستی انجام بدین بتونین راحت تر انجامش بدین و مثل من چندین هفته دنبال پیدا کردن و گشتن یه کلینیک با همه ویژگی های مهمی که گفتم نباشین.

کلینیک دکتر امانی

بهترین کلینیکی که برای انجام بلفارو پلاستی توی رشت پیدا کردم و تصمیم گرفتم که خودم هم اونجا عملم رو انجام بدم، کلینیک دکتر امانی بود. من از عمل بلفارو پلاستی پشت پلکم بی نهایت راضی هستم. چون بخیه ها به قدری تمیز و ظریف زده شدن که بعد یه مدت کوتاه ردشون کاملا از بین رفت و اصلا مشخص نبود که بلفارو انجام دادم. دقت کار و تکنیک پزشک هم خیلی زیاد بود و هیچ ایرادی توی عملم ندیدم. بعد عمل هم درد نداشتم و اصلا اذیت نشدم. یه دلیل دیگه انتخاب کلینیک دکتر امانی برای انجام این کار، معتبر بودنشون بود و همه مجوز ها و مدارک لازم رو برای انجام خدمات زیبایی داشتن. کادرشون هم بسیار حرفه ای و خوش برخورد بودن. قیمت خدماتشون هم در برابر کیفیت خیلی بالای کارشون واقعا به صرفه و مناسب بود و من به شخصه از هزینه منطقی ای که پرداخت کردم خیلی راضی ام. آدرس و شماره تلفن کلینیک دکتر امانی رو براتون میزارم تا بتونین حضوری برین و اگر خواستین نوبت بگیرین.

آدرس: گلسار - خیابان 122 - چهار راه دوم - ساختمان فرهام - طبقه اول

شماره تماس: 01333733126

آدرس صفحه: بلفاروپلاستی در رشت


چند مورد از کلینیک های دیگه ی بلفارو پلاستی توی رشت که موقع جستجو و تحقیق بهشون برخورد کردم رو هم همراه با آدرس و شماره تماس بهتون معرفی میکنم تا خودتون بتونین برای انجام خدماتتون تصمیم بگیرین. ولی خودم شخصا از خدمات کلینیک دکتر امانی استفاده کردم و خیلی راضی بودم از عملم و از بقیه این کلینیک ها هیچ خدماتی نگرفتم.


دکتر میر سیامک ریاضی

دکتر ریاضی جراح و متخصص چشم هستن، پلک پایین و بالا رو جراحی میکنن. خدماتی مثل بلفارو پلاستی، لیزر و ... رو انجام میدن.

آدرس مطب: رشت،چهار راه گلسار، ساختمان بوسار (بانک صادرات )، طبقه دوم، واحد ۴

تلفن: 32110619 – 32110620 (013)


دکتر اسد الله کاکایی

دکتر کاکایی هم متخصص و جراح چشم هستن و خدمات بلفارو پلاستی رو هم در کنار باقی خدمات مربوط به چشم، برای بیماراشون انجام میدن.

آدرس: رشت چهار راه گلسار پل بوسار ساختمان زکریا ط 3

شماره تماس: 01332113697


دکتر محمد طلوعی

دکتر طلوعی هم جراح زیبایی و پلاستیک هستن، خدمات عمل جراحی بینی، سوختگی، کار های زیبایی و ... در کنار بلفارو پلاستی برای مراجعه کننده ها انجام میدن.

آدرس: رشت میدان صابرین - بلوار نماز - انتهای پل - روبرویی دبیرستان دخترانه شاهد - ما بین داروخانه دکتر مریم محقق و دکتر جلالی پور - ساختمان توکا - طبقه اول

شماره تماس: 01332133277


دکتر هادی قدیمی

دکتر قدیمی جراح چشم توی رشت هستن، فلوشیپ جراحی پلاستیک و زیبایی پلک و مجرای اشکی چشم هستن، خدماتی مثل بلفارو پلاستی، جراحی چشم، عفونت چشم، مجرای اشکی و .... رو انجام می دن.

آدرس: رشت - بلوار نماز - بعد از صابرین - ساختمان پزشکان آتیه - طبقه 9 - واحد 6

شماره تماس: 01332135111 - 01332135330


کلینیک فارابی رشت

توی کلینیک فارابی هم انواع جراحی های بینی و حلق، زنان و زایمان، جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی و ... در کنار جراحی های مربوط به چشم انجام میشه. تو بخش جراحی چشم، عمل های درمانی مثل ویترکتومی، آب سیاه، باز کردن مجرای اشکی و ... رو هم علاوه بر بلفارو پلاستی انجام میدن.

آدرس: رشت - خیابان مطهری - کوچه دلزنده - کلینیک فارابی

شماره تلفن: 33334751-013


دکتر محمدرضا مقدم نیا

ایشون هم فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در رشت هستن. خدماتی مثل بلفارو پلاستی، جراحی سینه، پیکر تراشی و لاغری، جراحی بینی، تزریق های زیبایی و ... رو انجام میدن.

آدرس مطب رشت: رشت، گلسار، بلوار نماز، ساختمان رویال، جنب ساختمان آتیه، طبقه ۴، واحد 8

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۰۷ - ۰۹۹۱۷۱۲۷۶۳۴ - ۰۹۹۱۲۴۹۷۹۰۹ - ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۰۸


ممنون که تا اینجا همراهم بودین. سعی کردم تجاربم رو موقع پیدا کردن بهترین دکتر بلفاروپلاستی در رشت به شما منتقل کنم. ممنون میشم اگه شما هم بلفاروپلاستی توی شهر رشت انجام دادین نظرتون رو در مورد کلینیک ها توی کامنت ها بگین.