رونمایی از سامانه مانیتورینگ میزبان من

به اطلاع تمامی مشترکین عزیز و گرامی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات میزبان من میرسانیم که برای اولین بار میزبان من در طول این بازه زمانی اقدام به ارائه سامانه مانیتورینگ نمود و این سامانه برای تمام مشترکین، تمام سرویس های میزبان من فعال گردیده شد، شما با استفاده از این سامانه میتوانید از آخرین وضعیت سرویس خود و شبکه ای که سرویس شما در آن مستقر است مطلع شوید و در صورت بروز کوچک ترین اختلال علاوه بر اینکه این مورد به مرکز عملیات گروه فناوری اطلاعات وارتباطات میزبان من گزارش می شود با استفاده از تمام پل های ارتباطی در هر ساعتی از شبانه روز و در هفت روز هفته و سی روز ماه و سیصد و شست و پنج روز سال از سوی مرکز عملیات با شما اطلاع داده خواهد شد و مورد را به شما اعلام خواهیم نمود تا تدابیر لازمه صورت پذیرد و همچنین باید گفت که میزبان من همواره با بررسی نیاز های مشترکین سرویس های متفاوتی را ارائه میکند تا نیاز های شما را براورده کند، زیرا تنها هدف ما رضایت شما مشترکین عزیز و گرامی گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات میزبان من میباشد