امید حقیقی در زندگی

چندی هست که از همه چیز ناامید شدم حتی خودم و کار بخصوصی انجام نمیدم، اما امروز یه نوری توی زندگیم دیدم. من چندی پیش در یکی از گروه‌های محتوا رزومه خودمو ارسال کرده بودم و به طور خیلی ناباورانه و بعد از تقریبا ۴ ماه یک نفر از تهران با من تماس گرفت و به من پیشنهاد پروژه سئو را داد. خیلی خوشحال شدم و گفتم خدا منو هم دیده یعنی! بله خیلی وقته حواسش به من هست و من در زیر ناامیدی و آیه یاس خوندن گیر کردم و خودمو نجات نمی‌دهم. امروز و روز سیزده بدر آن نور خودش را به من نشان داد، آری تو اگر بخواهی من بهترین‌ها را سر راهت قرار می‌دهم.

ساکن و راکد شدم و حرکت خاصی از خودم نشان نمی‌دهم، اما من از امروز یک درس گرفتم، تو اگر اطلاعات خودت را بروز نگه داری و در گروه‌های سئو و محتوا فعال باشی، حتما پروژه‌های خوبی به سمتت خواهند آمد. به قول عادل طالبی تو تلاشتو کن همین کافیه و دریچه امید به روت باز میشه. چند روزه دلم هوای حرکت رو به جلو و جوانه زدن و شروع دوباره را کرده و یه حسی درونم می‌گه اگه تو حرکت کنی. راه‌های قشنگی پیش روت خواهد بود.