تجربه ی زهرا طالبی ازشرکت در دوره ی بازاریابی دیجیتال عادل طالبی

انجمن بازاریابی آمریکا سال 1935 : بازاریابی یعنی جریان کالا و خدمات را از تولید کننده به سمت مصرف کننده هدایت کنیم.

از شروع بازاریابی سال زیادی نسبت به رشته های دیگر نگذشته است و موفق شدن در یک رشته به طور حرفه ای آرزوی همه ی ماست و برای آن تلاش می کنیم اما مدت زمان زیادی طول می کشد تا به آن جایگاهی که میخواهیم برسیم و خبره ی اون حوزه بشیم .

بازاریابی دیجیتال

"اگر یک درخت را در نظر بگیریم بازاریابی دیجیتال برگ های لرزان این درخت است " این را من نمی گویم این را عادل طالبی در ویدوئو صفر دوره ی بازاریابی دیجیتال می گوید. جایی که ما در آن میخواهیم یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم و موفق شویم.

درخت دانش
درخت دانش


اما چرا دوره ی جامع بازاریابی دیجیتال عادل طالبی ؟

اموزش دیجیتال مارکتینگ در سایت ها و پیج های زیادی هست اما اگر تمام گزینه ها، روی میز قرار بگیرد و به صورت هوشمندانه از ابزارهای موجود در فضای دیجیتال برای آموزش خودمون استفاده کنیم تا به هدفی که داریم برسیم بردیم.

زمانی که من گزینه های موجودم روی میز قرار گرفت، به طور چریکی یکی از بهترین ها رو انتخاب کردم و بقیه رو حذف کردم و دلیل های زیادی داشتم برای این انتخاب

1-عادل طالبی تجربه ی زیادی در این حوزه داره.

2-قبلا افتخار حضور در کلاس های حضوری ایشون را در گاتریم داشته ام (سئو برای مدیران ) کلاسی پر از انرژی که واقعا متوجه گذرزمان نمی شدم

اما کلاسی که الان شرکت کردم آنلاینه! و واقعا باورم نمیشد به همون اندازه انرژی میگیرم. من الان منتظر چهارشنبه ها هستم، گروه تلگرامیمون رو پین کردم تا چیزی از دستم نره؛ حتی با وجود پرسش و پاسخ هایی که در گروه هست. همه‌ی این‌ها برای منی که در دوره های زیادی رو شرکت کردم و از اواسطش بیخیال شدم و سراغش نرفتم، چیز خارق العاده‌ای هست.

ما اینجا سوار بر یک کشتی هستیم که ناخدای آن عادل طالبیه. اینجا همه از هم یاد میگیریم. دقیقا هدف این دوره همین هست " اینجا اومدیم تا یاد گرفتن رو یاد بگیریم "

3-از زمانی که شروع به یادگرفتن این حوزه کردم با کانال "کاروکسب " آشنا شدم کانالی پر از تجربه های عادل طالبی که تمامی ویس ها با این جمله شروع می شه " سلام من عادل طالبی هستم و در این فایل صوتی می خواهیم…….. D: ) و به خوبی میدونستم عادل طالبی واقعا برای افرادی مثل من که دنبال آموزش هستند و سوال میپرسند وقت میزاره و من به راحتی میتونم از نقطه ی صفری که در این حوزه هستم وارد نقطه ی یک و یا حتی بیشتر بشم

4- باافرادی که در دوره های حضوری ایشون شرکت کردند، صحبت کردم تعداد خیلی زیادی از این عزیزان راضی بودند و جایگاه شغلی خیلی خوبی را داشتند که این یکی از فاکتور های مهم برای من بود.

و الان هفته ی نهم، ماه سوم از دوره یکساله ی بازاریابی دیجیتال عادل طالبی گذشته. در این دوره ی یکساله چهارشنبه ها ویدئو ها بارگذاری میشود، شنبه ها پرسش و پاسخ در گروه تلگرامی داریم که حتما نیاز به یک قلم و کاغذ کنار دستت هست و سه شنبه ها لایواینستاگرامی داریم و اخر هر ماه یک وبینار برای جمع بندی!

خلاصه در این دوره خیلی به ما خوش میگذره و کنارش کلی چیزی یاد میگیریم و کلیییی تمرین داریم و در جلسه ی نهم با دوستان قبیله ی خودمون رو تشکیل دادیم و میخواهیم بریم تا تجربه بدست بیاریم.

و این رو بدون که هنوز میتونی به گروه ما ملحق بشی و نگران این نباش که دوماه از دوره گذشته، با تلاش و پشتکار خودت به راحتی میتونی برسی. ما در این گروه همه بهم کمک میکنیم تا بتونیم به هدفمون برسیم. اگر بخوام برات مثال بزنم میتونم بگم : یک بهار رازقی داریم که برامون جزوه ی خوشگل و رنگی تایپ شده میفرسته ( من با اینکه خودم جزوه می نویسم از جزوه ی مابقی دوستان استفاده میکنم برای تکمیل جزوه ی خودم )، افراد دیگه ای که از تجربیات خودشون برای ما میگند و یا مقاله هایی که خوندن و مفید بوده درمورد موضوع هفته برامون میفرستن؛ چون ما توی دوره یک قانون مهم داریم: فقط میتونیم درمورد موضوعات همون هفته صحبت کنیم.

زودی ثبت نام کن. اطلاعاتی که میخوای بدونی درموردش رو میتونی در سایت Mydmc.ir (دوره ی بازاریابی دیجتال من ) پیدا کنی .

موضوعاتی که در این دوره یک ساله پوشش داده خواهد شد:

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی محتوایی
  • فرمت های محتوایی
  • بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
  • بازاریابی با فایل های صوتی و پادکست
  • سئو SEO - بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • بازاریابی پیامکی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی در اینستاگرام
  • بازاریابی در لینکدین
  • بازاریابی در توییتر
  • تبلیغات در فضای دیجیتال
  • تبلیغات کلیکی و انواع آن
  • تبلیغات در گوگل
  • تبلیغات در رسانه های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
  • بازاریابی در تلگرام
  • نظرسنجی آنلاین
  • چت آنلاین
  • بهینه سازی فرآیندهای دیجیتال
  • هوش تجاری یا BI در کسب و کار آنلاین
  • موضوعات مدیریت کسب و کار آنلاین
  • موضوعات حقوقی کسب و کارهای آنلاین
  • استراتژی در کسب و کارهای آنلاین

راستی این رو هم بگم که من زهرا طالبی و عادل طالبی هیچ نسبتی باهم نداریم و من فقط یک عضو خیلیییی کوچیک در این دوره هستم!

عادل طالبی
عادل طالبی