دانشگاه کاملا آزاد من

دانشکده دوره های آموزشی

توی پست "توسعه فردی" گفتم که از ی جائی به بعد به این نتیجه رسیدم، باید روی خودم سرمایه گذاری کنم، یاد بگیرم و تجربه کنم.

مسیری رو برای خودم در نظر گرفتم که با دوره استایل نویسی شروع شد، تجربه ی جالبی بود، تو دنیایی که قدرت 0و1 ثانیه به ثانیه داره زیاد تر میشه حتی تصور تسلط پیدا کردن به این دوتا کارکتر حس قیومت داشتن نسبت به کائنات رو به آدم میده(حالا شما در نظر بگیرین من برنامه نویس نیستم اگر بودم که الان دیگه...:)))))

بعد از اون شروع به یادگیری وردپرس کردم و بلافاصله دوره ی بازاریابی دیجیتال آقای طالبی شروع شد.


بازاریابی دیجیتال آقای طالبی برای من بیشتر یک سفر بود تا یک دوره ی آموزشی.

حکم سر و سامون دادن به کلی فکر و ایده ی به هم ریخته رو برام داشت.

برای آدم تجربه گرایی مثل من خیلی هیجان انگیزه که از چیزهایی برام بگن که قبلا حتی اسمشون رو هم نشنیده بودم یا اگر هم چیزی و می شناختم از ی زاویه ی جدید بهش نگاه کنم، تمرین ها رو انجام بدم و حساب کتاب داده های جدید بیاد تو زندگیم و با آدم هایی آشنا شم که با هم تو یک مسیر حرکت می کنیم:

محمدجواد همتی

سید علیرضا جعفری

حمیدرضا کریمی

شبیر سلوکی

زهرا احمدی

زهرا صالحی یانسری

احمد جعفری

محمد حسین جعفری

سفر به ماجراجوئی های دیجیتال رو در دوره ی آقای طالبی بشدت بهتون توصیه می کنم.