عجیب ترین دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ

همیشه فکر می کردم چطور یک کلاس مجازی میتونه مؤثر باشه؟ باور نمی کردم جز در فضای بسته ی یک کلاس در یک مؤسسه یا آموزشگاه بتونم چیزی رو یاد بگیرم یه بفهمم. حتی یکبار در دوران کرونا کلاس نقاشی آنلاین رفتم البته کلاس حضوری بود اما تا من اومدم دست راست و چپم رو بفهمم کرونا اومد و آموزش رو با خودش به دنیای مجازی برد و من هم که نمیتونستم تکنیک سایه زنی و میزان فشار مداد یا پاک کن روی کاغذ رو از توی گوشی بفهمم بی خیال نقاشی شدم...

تا اینکه جای خوبی مشغول بکار شدم و کارفرما از من خواست تا در دوره دیجیتال مارکتینگ آقای طالبی شرکت کنم منم که دیوانه ی آموختن چیزهای جدید بودم تا به اتاقم برسم سایت رو بالا آوردم و دو سه تا از ویدئو های بازاریابی دیجیتال رو سر پا دیدم و مست شدم با ذوق روی صندلی اتاقم نشستم و سیستم رو روشن کردم هر چی گشتم اثری از کلاس حضوری دیجیتال مارکتینگ نیافتم ... دمق و شکست خورده به کارفرما گفتم من اصلا نمی تونم تو دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیزی یاد بگیرم اصلا فایده ای نداره کلاس آنلاین .لطفا دوره بازاریابی دیجیتال دیگه ای رو بمن معرفی کنین.

ایشون گفتن اگر نمیتونید دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی رو شرکت کنید، تشریف ببرید مالی .

منکه به سختی کار رو پیدا کرده بودم و شرایطش همه جوره برام عالی بود مردد شدم. باز رفتم تو سایت ...توی راه خونه هم سایت رو میگشتم ...پیجشون رو... حتی سایت متمم رو هم دیدم

همه یه جور عجیبی راضی بودن و از فوق العاده بودن روش تدریس و آموزش آقای عادل طالبی میگفتن. دل رو به دریا زدم و ثبت نام کردم. میتونم به جرآت بگم عجیب ترین و هیجان انگیز ترین روش، تدریس ایشونه. هر روز به عشق اینکه برگ دیگری از دنیای دیجیتال مارکتینگ رو خط به خط با ایشون بخونم تمرین کنم و یاد بگیرم از خواب بیدار و راهی شرکت می شم.