چرا الان بازاریابی دیجیتال را انتخاب کردم ؟

بله همانطور که در پست قبلیم گفتم کارها خوب پیش رفت و من و همکارم سایت را تحویل دادیم و کارمون موفقیت آمیز بود.

گاهی وقت ها حسرت فایده نداره و با گفتن ایکاش ها کاری درست نمیشه،ولی بزارید بگم ایکاش در همان حوزه کاری می ماندم و تلاش میکردم و ادامه میدادم با اینکه چیز زیادی بلد نبودم،شاید تا الان فرجی حاصل میشد.

ورود من به حوزه کاری نامرتبط و فعالیت در آن ،که دوسال و نیم وقتم را صرف آن کردم وآخر هیچ....

در این مدت که بیکار بودم دوست داشتم برای خودم فعالیتی داشته باشم کاری راه اندازی کنم.

خب با رشد خیلی سریع کسب و کارها در فضای مجازی و تبلیغات فراوان در سوشیال مدیاها انگیزه ام بیشتر شد تا استارت بزنم ولی از کجا باید شروع میکردم توی این بازرا رقابتی که اگر علم و تواناییشو نداشته باشی با مغز میخوری زمین.

باید بدونیم اصول بازاریابی دیجیتال چیه تا با مغز زمین نخوریم تو کسب و کارمون
باید بدونیم اصول بازاریابی دیجیتال چیه تا با مغز زمین نخوریم تو کسب و کارمون


باید یاد میگرفتم دیجیتال مارکتینگ چیه؟بازاریابی دیجیتال چیه؟چطور باید در این فضای دیجیتال کار کرد؟چقدر باید تلاش کرد و هزاران چیز دیگه که باید یاد میگرفتم.

با شناخت آقای طالبی و پیگیری کردن و دنبال کردنشون در اینستاگرام متوجه شدم کلاسهای آنلاین بازاریابی میتونه بهم کمک کنه.

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال
دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال


گرچه هنوز اول راهم و وقتی فعالیت های دوستان را میبینم ته دلم میلرزه که هیچی نمیدونم و دوستان همشون سطح بالایی دارن.ولی وارد این مسیر شدم و باید سختی هایشو هم به جان بخرم تا به هدفم برسم شاید به این زودی محقق نشه ولی میدونم میشه .

چون تو این دوره آنلاین یادگیری دیجیتال مارکتینگ قرار کلی مطلب یادبگیریم.