چرا بازاریابی دیجیتال و چرا عادل طالبی ؟

زمانی که وارد رشته آي تی شدم انگار وارد یه دنیای جدید شدم اما از اونجاییکه تو دانشگاه تنها کلی منابع و محتوا رو وارد ‌ذهن دانشجو میکنن از ترم چهارم دانشگاه تصمیم جدی گرفتم با حوزه‌های مختلف رشتم آشنا شم متاسفانه یا خوشبختانه تو حوزه‌های مختلفی وارد شدم و از هر کدوم چیزایی یاد گرفتم از شبکه و برنامه نویسی دات نت و اندروید و طراحی سایت بگیر تا خود بازاریابی دیجیتال اما این آخری رو که گفتم یه جور دیگه برایم اهمیت پیدا کرد و اون زمانی بود تو شرکت‌های مختلف نبود یه استراتژی درست از بازاریابی دیجیتال رو کاملا درک کردم.

اونجایی که میدیدم بهترین سایت طراحی شده با بهترین برنامه نویس و حتی UI زیبا اونجور که باید بازخورد نمیگرفت و من تو اکثر این تیم‌ها با توجه‌ به تجربه ناقصی که از بازاریابی محتوا داشتم تو این زمینه فعالیت میکردم و میدیدم که بازاریابی محتوا که خودش بخش مهمی از یک کسب و کار و بازاریابی دیجیتال است به تنهایی کافی نیست و زمانی به گستردگی ابعاد این موضوع پی بردم که با معلمی دلسوز و با تجربه چون جناب عادل طالبی آشنا شدم و این آشنایی از غروب یه عصر پاییزی زمانی که دوستم داشت روی لندینگ پیج یکی از محصولات شرکت کار میکرد و دنبال یه سری نکات برای اجراش بود آغاز شد وقتی که منو صدا زد و صفحه آپارات و کانال کسب و کار جناب طالبی رو نشون داد انگار منو انداخت وسط یه دانشگاه آنلاین پر از اطلاعاتی که خیلیاشون شده بود سوالاتی بی جواب برای من و آشنایی با ایشون سبب آشنایی با بسیاری از اساتید فعال حوزه استارتاپی و کارآفرینی کشور و تشنه‌تر شدن من برای یادگیری بیشتر .

همراهی با کانال کار و کسب و یادگیری از جناب طالبی منو با دورهمی‌های در مسیر بازاریابی دیجیتال آشنا کرد که یه ایده خیلی خوب برای تیم سازی و یادگیری بیشتره که جناب طالبی و برخی همکارانشون این ایده رو پیاده کردن که بنده به دلیل بعد مسافت کرمان تهران فعلا تنها از فیلم‌های دورهمی بهره برده‌ام :)

و همچنین نشر برآیند عادل طالبی که هر روز داره قوی‌تر میشه و قراره با کلی کتاب و وبینار یه تکونی به اکوسیستم استارتاپی کشور بده

اشتیاق من برای یادگیری از ایشون زمانی بیشتر شد که در الکامپ 98 شرکت کردم و حضور در ورکشاپای شاگردای ایشون و غرفه خود جناب طالبی و توصیه‌هایی که بنده داشتن و نیز شباهتایی که بین ارائه‌ي ایشون و شاگرداشون در الکامپ دیدم نشان از یک پیوند عمیق بین ایشون و شاگرداشون بود که اینو من تو هیچی آموزشگاه و دوره‌ای ندیده بودم.

الکامپ ۹۸
الکامپ ۹۸


پس تصمیم گرفتم تو دوره‌ی بازاریابی دیجیتال استاد در سازمان مدیریت صنعتی شرکت کنم اما مشکلات فراوان مانع این امر بود تا اینکه یه صبح املتی عادل خان طالبی و استاد محمدرضا شبانعلی و گفتگویی متفاوت باعث شد جناب طالبی مصمم شن بر ایجاد یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال دوره‌ای که من بسیار منتظرش بودم.

 گفتگوی متفاوت عادل طالبی و محمدرضا شبانعلی
گفتگوی متفاوت عادل طالبی و محمدرضا شبانعلی


و با وجود خدمت سربازی در این دوره شرکت کردم و امیدوارم که در کنار دوستان خوبی که در این دوره هستن بتونم این دوره تا انتها با موفقیت بگذرونم و دانش و تجربمو در اختیار دیگران بذارم. پس اگه صاحب یک کسب و کاری و موفقیت کسب و کارت برات مهمه یا دنبال آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ هستی و از این شاخه به اون شاخه پریدن خسته شدی فرصت رو از دست نده و یادگیری دیجیتال مارکتینگ رو با عادل خان شروع کن.