چطور یادگرفتن بازاریابی دیجیتال را یادگرفتم؟

دو روز قبل از عید بود که در مورد بازاریابی دیجتال در حال سرچ بودم که با کانال عادل طالبی در تلگرام مواجه شدم. کانال عادل طالبی پر بود از مطالب جدیدی که در حوزه های مدیریت آموخته بود. قبل ازین هم چند باری در دورهمی های مختلف بازاریابی دیجیتال با عادل طالبی آشنا شده بودم. اما با او آشنایی کافی نداشتم. خوش بختانه کرونا سبب خیر شد. و در مسیر یادگیری بازاریابی، من را با اون مواجه کرد. عادل طالبی به شدت مشتاق یادگیری و به شدت با تجربه و بسیار علاقمند به حوزه های آنلاین، این بار برای اولین بار میخواست دوره ای به صورت آنلاین در مورد بازاریابی دیجیتال برگزار کند. قبل از اینکه در مورد دوره چیزی بدانم فایل صوتی او و محمدرضا شعبانعلی را شنیده بودم و البته این فایل را اولین بار در کانال مجتبی محمدیان دیدم و بسیار مشعوف شده بودم که این دو نفر باهم گفتگو دارند و من میخواهم آن را بشنوم و کلی آموزه یادبگیرم. بعد از شنیدن صحبت های این دو نفر فهمیدم حسی که من نسبت به عدم برگزاری همایش های سالانه ی متمم دارم خیلی ها از جمله عادل طالبی دارند. این چند سالی که عجیب به محمدرضا اعتقاد پیدا کرده ام و هر کس را که معرفی میکند برایم بسیار محترم و تاثیرگذار و قدرتمند در حوزه ی خودش جلوه میکند. عادل طالبی هم از این قاعده مستثنی نبود.گفتگوی این دو عزیز مرا بیشتر ترغیب کرد تا در مورد عادل طالبی و شاگردانش سرچ کنم. خوشبختانه توانستم در مورد او و دوره اش در سازمان مدیریت صنعتی اطلاعات خوبی بدست بیاورم. بعد از کسب این اطلاعات راضی شدم که ثبت نامم را انجام دهم. اما متاسفانه به خاطر تاخیر در ثبت نام در حد دو یا سه روز، نتوانستم از تخفیف ویژه‌ی او برای این دوره استفاده کنم و هزینه ی بیشتری برای من داشت که یک مقدار حالم را گرفت. البته تخفیف آن بازه زمانی خاص همچنان شامل حالم می‌شد. امروز بعد از گذشت 8 هفته از شروع دوره بسیار خوش حالم. چرا که باعث شد سایت شخصیمو بعد از چند سال بالا بیارم و توش مطالبی رو بنویسم. و همچنین بسیار از مبانی بازاریابی دیجیتال که تا الان به سختی سمتشون میرفتم رو با من آشتی داد. دم عادل طالبی گرم. امیدوارم تا آخر دوره که حدود یکسال هست بتونم مثل الان با انگیزه بمونم کلی چیز یاد بگیرم و به قول خود او بیشتر یادگرفتن را یادبگیرم.

گفتگو عادل طالبی و محمدرضا شعبانعلی
گفتگو عادل طالبی و محمدرضا شعبانعلی