کامل ترین دوره‌ی بازاریابی دیجیتال با عادل طالبی

بدون شک اکثر شما عادل طالبی را میشناسید و حتی اگه نشناسید با یه جست و جوی کوچک تو گوگل یا با مراجعه به وب سایت شخصی عادل طالبی میتونید شناخت خوبی نسبت به ایشون پیدا کنید.

اما قبل از هر چیز بگم که به نظر من هیچ چیز کاملی وجود ندارد.
چرا این عنوان را برای این نوشته انتخاب کردم؟

این دوره صفر تا صد بازاریابی دیجیتال است اگر بازاریابی دیجیتال صفر تا هزار باشد.(عادل طالبی)

با توجه به تاکید خود عادل طالبی این دوره‌ی بازاریابی دیجیتال کامل نیست اما با پیشرفت دوره و مشاهده‌ی چند ویژگی خوب عادل طالبی از جمله تلاش برای یاد دادن نحوه‌ی یادگیری از لحظه لحظه‌های زندگی و استفاده از این آموزه ها در دیجیتال مارکتینگ و مثال‌هایی که از تجربه‌هاش میزنه من این عنوان را به این نوشته انتخاب کردم.

اما داستان شرکت در این دوره چیه؟

با توجه به تجربه‌ی اندکی که در طراحی وب سایت در تبریز داشتم و سعی و خطا در سئو کردن چندتا وب سایت با رقابت کم و متوسط بالاخره یک روز به توصیه‌ی عادل طالبی در یک فایل صوتی که در کانال کار و کسب گذاشته بود با همکاری یکی از دوستانم کسب و کار خودم راه اندازی کردم و بعد از طراحی وب سایت و راه اندازی پیج اینستاگرام و کانال تلگرام و کسب رتبه‌ی خوب در سئو متوجه شدم که یه چیزهایی میلنگه.

با رصد یکی از رقبا متوجه شدم که بدون طراحی وب سایت و سئو و فقط با استفاده از پیج اینستاگرام دو سه برابر ما میفروشن اینجا بود که نتیجه گرفتم همه چیز وب سایت و سئو نیست و برای موفقیت در فروش کارهای زیادی باید انجام بدم.
از طرفی با توجه مطالعه‌ی خیلی اندکی که در مورد بازاریابی داشتم شروع کردم به یادگیری بازاریابی دیجیتال از اینترنت و بعد از مدتی متوجه شدم که از اطلاعات کمی که از این یادگیری کسب کردم نمی‌تونم در کسب و کار خودم عملا استفاده کنم این بود که تصمیم گرفتم روش یادگیرم تغییر بدم و به عادل طالبی پیام دادم میخوام برای یادگیری بیام تهران و در دوره‌ی بازاریابی دیجیتال در دانشگاه مدیریت صنعتی شرکت کنم و متاسفانه‌ی به توصیه خودشون منصرف شدم. بعد از این که منصرف شدم و با توجه به این که من با سرعت لاکپشت حرکت میکنم و حجم مطالب منتشر شده در کانال کار و کسب برای من زیاد بود کانال ترک کردم و تصمیم گرفتم عادل خان طالبی را در تویتر دنبال کنم و همزمان به دنبال جایی برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ بودم و به خیلی جاها سر زدم اما متاسفانه اکثر مدرسها نام دکتر را یدک میکشیدن و خروجی عملی نداشتن یا اگه داشتن ضعیف یا بیش از حد قوی بودن و احساس میکردم این تجربیات لااقل فعلا به درد من نمیخوره.دائما به فکر یه دوره‌ی خوب بودم که بالاخره کرونا آمد و اگرچه با آمدنش خسارات جبران ناپذیری به بار آورد، حداقل خیری که برای من داشت تشکیل این دوره بود که از طریق اکانت توییتر عادل‌خان مطلع شدم که یک وب سایت برای دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال راه اندازی کردن و در حال ثبت نام هستن. منم بدون هیچ معطلی فورا در این دوره ثبت نام کردم و ...