یه متاورس دو بعدی جدید : شهرک رایگان من

یه مدت کوتاهی هست تصمیم گرفتم یک بازی دو بعدی بامزه بسازم :) خب قبلا هم زیاد تلاش کردم براش و اسمش هست شهرک رایگان من

در ابتدا اومدم نسخه آلفا رو ایجاد کردم و در این نسخه تصمیم گرفتم یک چیز ساده داشته بشیم، یک محیط گرافیکی بزرگ برای چت کردن کاربرا و فعلا بتونند داخلش چت بکنند و این چیزی هست که در حال حاضر انجام شده و میتونید از اینجا واردش بشید

برای ساخت این پروژه از angular و phaser استفاده کردم و سیستم چت هم مبتنی بر تکنولوژی وب سوکت هست

مسیر راه این شکلی هست حداقل تا ۳ ماه اینده

نسخه ۰.۰.۱

  • حرکت دوربین
  • چت پایه
  • آواتار های پایه

نسخه ۰.۰.۲

  • سیستم آواتار ساز
  • آپلود فایل
  • سکه

نسخه ۰.۰.۳

  • فروشگاه لباس و استایل
  • امکان ساخت اتاق شخصی

خوشحال میشم شما هم در نسخه ۰.۰.۱ حضور داشته باشید و نظراتتون رو به من بدید

https://rc0.ir