کار آموزش نشستنکی تولید محتو1

نحوه آشنا شدن با کارتولید محتوا: روزی یکی از دوستانم از طریق اینترنت متوجه شد که جایی وجود دارد که به افرادی چو من که معلول جسمی حرکتی هستند مطالبی را به عنوان تولید محتوا آموزش می دهد

که بعداز پایان دوره کار آموزش جهت اشتغال به صورت دور کاری به شرکت ها معرفی می گردند.من که از مدتها پیش منتظر همچین فرصتی بودم که هم آموزش دیده وهم مشغول کار شوم فرصت راغنیمت شمرده و استقبال کردم.

آدرس و لینک آن را از دوستم گرفته و ثبت نام اولیه را انجام دادم.ولی امیدی به پذیرفته شدن نداشتم چون یک بار برای کار به بهزیستی مراجعه کرده و درخواست کار کردم، که متاسفانه نتیجه ای نگرفتم. بنابراین تصمیم گرفتم یک بار دیگر شانس خود را امتحان کنم.

که خدا را شکر پس از وارد شدن و ثبت نام با استقبال استادی مواجه شدم که خودایشان مشتاق تعلیم افرادی چو من بود. بعد از پر کردن رزومه منتظر تماس شدم.

.که در روز چهار شنبه اولین تماس با من گرفته شد، مبنی براینکه شنبه هفته بعدراس ساعت8 صبح اولین جلسه کلاس برگزار می گردد. لذا خودم را برای حضور هر چه بهتر در این کلاس آماده کردم.صبح شنبه راس ساعت گفته شده وارد لینک کلاس شدم که متاسفانه به دلیل قطع و وصل شدن اینترنت منزل و بیماری سرما خوردگی که داشتم نتوانستم خوب در جلسه اول شرکت کنم

.که بعد از فرستادن پیام به گروه ،استادم طی تماس تلفنی به اطلاع رساند که از ساعت 8 الی 8.30 به مدت نیم ساعت بیشتر کلاس نداشتیم و ارتباط ما بیشتردر گروه و با استفاده از لینک می باشد،هفته اول برگزاری کلاس من سرما خورده بودم.

ولی با وجود سرماخوردگی شدید و توانایی کم بدنی ، خیلی اشتیاق حضور در کلاس را داشتم.

که خوشبختانه با یاری خدا توانستم در همه کلاس ها شرکت کرده و مطالب خیلی خوبی از استاد عزیزم یاد بگیرم.

در باره جلسه اول ،استاد گرامی برای اینکه با تولید محتوا و تعریف آن و هدف از یاد گیری تولید محتوا ،ازما خواستند که در مورد خودمان وهدف مان از شرکت در کلاس مطالبی را بیان کنیم و آن چیزی که برای من سخت بود نوشتن تعداد کلماتی بود که از ما خواسته شده بود.

.چون برای اولین باری بود که برای نوشتن به تعداد کلمات توجه می کردم.

.لذا طبق دستورات استاد شروع به نوشتن کردم .

ولی چون برای اولین بارچنین مطلبی را می نوشتم اصلا امیدوار نبودم که بتوانم در زمان خواسته شده مطالب را آماده کنم.ولی خدا را شکر که توانستم مطلب را آماده کرده و جهت استحضاربرای استاد ارسال کنم. برای اولین تمرین ،استاد تبلیغ یک برند تلوزیونی را از ماخواستند.

که مطالبی را در این زمینه توانستم تهیه و ارسال کنم.در کلاس یاد گرفیم چگونه تیتر جذاب بنویسیم.وهمچنین نکات کلیدی برای پذیرفتن وقرار گیری محتوا در گوگل ودسترسی آسان آن محتوا توسط کاربر فراگرفتیم که چگونه مطالبی را که مخاطب در گوگل سرچ می کند محتوای مد نظر کاربر به راحتی قابل دسترسی باشد.

در مورد خیابان استقلال ترکیه هم مطالبی به صورت ویدئویی در گروه گذاشته شد که در مورد آن هم تولید محتوا کرده و ارسال نمودم.در پایان نتیجه می گیرم که برای همه مسائل وجزئیات پیرامون خود می توان تولید محتوا کرد.