صبر؛ نیرو محرکه ی تلاش های من در کارهایم شد‌‌!

صبر برای ما انسان ها نقطه‌ی عطفی است برای تفکر بیشتر، تجزیه و تحلیل بیشتر و حتی کسب تجربه‌ای پر معنا‌تر! در کل قبل از خروج از دوره فریلنسری و آغاز دوباره حرفه فروش در کنار دوستان و همکاران نویسش من آدم صبوری نبودم. من صبر کردن در بعضی از مسائل را هدر دادن زمان می‌دانستم اما خوب وقتی وارد یک گروه می‌شویم که هر فرد مسئولیت‌های مشخص برای انجام دادن دارد، لازم است برای درست پیش رفتن کارها صبر را همراه همیشگی خود کنیم!
برای من تمرین صبر همچنان ادامه دارد و باور کنین اینکه می‌گویند آدم عجول اشتباهات ریز بسیاری دارد که بعدها متوجه‌اش می‌شود عین واقعیت است ! من بارها در دام عجول بودن و انجام کارها با سرعت بسیار افتاده‌ام و هربار بعد از دیدن نتیجه با خود با عصبانیت برخورد کردم که چرا دقت نکرده‌ام!! حال با چالش بیشتری رو به رو شده‌ام در خانواده‌ی جدیدم نویسش ! مدیری صبور که برای دریافت روال کارهایی که باید انجام دهند و من پیگیر انجام امور خاص را از ایشان دارم تنها دو جمله کوتاه می‌گویند : الناز لطفا برایم تسک یا ایمیل کن، بررسی می‌کنم پاسخ می‌دهم ! و من در نهایت هیجان گرفتن پاسخ، زیر لب به خودم می‌گویم صبور باش دیگر دختر!!
و این چالش هر روز من است در نویسش! در نهایت آغاز این چالش در بخش خصوصی زندگیم و روابط میان فردیم با آدم‌های مهم زندگیم خبر از این می‌دهد که من برای در آغوش گرفتن عادت صبور بودن آماده‌ام.
در نهایت باید بگویم ترک یک عادت مهمان شده در رفتار ناخودآگاه خیلی سخت‌تر از آنی است که از فکر و زبان ما آدم‌ها می‌گذرد! به نوعی اهل عمل باید شویم تا عاقبتمان آن گونه شود که در رویا داریم‌.