ویرگول خداحافظ!

سلام دوستان

یو ها ها ها?

من؟خداحافظی؟هار هار هار?
میدونم،خیلیاتون حالا اسم نمی برم بعد خوندن عنوان پست تحمل شنیدن این خبرو نداشتید و رگ دستتونو زدید که پیشنهاد می کنم یه دستمال بردارید و محکم بذارید روش تا بند بیاد چون من هنوز هستم.???
یه عده تونم سکته کردید که فک کنم الان کما باشید که با شنیدن خبر بودنم از کما در بیاید و سه متر بپرید هوا!!!

(#اعتماد_به_سقف)

دیگه اگه بلایی سرتون اومد حلال کنید شوخی شهرستانی بود(نه اینکه ما شهرستانی هستیم!?)

شوخی بی مزه ای بود البته!(هار هار هار بر من!?)

البته اومدم امروز نابودتون کنم چون امروزززززززززززززززززز:

شعر داریم!!!

لی لای لای لی لای لای...اهم اهم
البته بگم شعر امروز با قبلیا خیییلی متفاوت تره،چون قالبش فرق می کنه.خودم که خوندم نابود شدم از خنده!!!?خدا وکیلی اینارو می بینم با خودم میگم:

اینا رو واقعا من گفتم؟

فقط برای بار هزارم بگم:آقایون خانمام!?ببخشید،خواهران...

اینارو من زمان طفولیت گفتم و هیچ مسئولیتی الان در قبال محتوای اینا ندارم!با الانم مقایسه نکنید چون الانم خیلی با شخصیت تره??

بریم تو کارش!

شعرامو تو اینجا میذارم.دوست داشتید می تونید برید و کل آرشیوشو ببینید!



"ترنم صبح"

بود صبحی دلپذیر...

با ترنم های دشت زیبا

کوه هی می خندید

به من خانه خراب(بیشور?)

چشمه رفت و جوشید...

:"تو چرا افتادی؟"(چشمه هه گفت)

گفتمش:"من آدمی نالانم

من از این عالم عشق،افتادم،بی تابم

ز چه روی پرسیدی؟

تو که می جوشیدی

توی این خانه ما و دگران"(???)

چشمه ای که همه جا می جوشید

بعد از این حرف من او شد راکد

گفتمش:"حال چه شد؟

تو شدی باز راکد

بعد از این فکر دراز"(خداوکیلی وزنو ببین?)

گفت:"هستم آس و پاس

اسم او بود دریا

عشق من بود توی این سال ها

رود من همیشه بود جاری او

چند سالی که اینجوری بود

اما او جریان داشت

به اقیانوس هند(?)

رفتش و ندیدمش

جلوی من شد غیب

کردی تو همه ی دردم آشکار

فک کنم ببینمش توی بهار"(?به به)


سینوفر


هیییییییییییییع

بسوزه پدر عاشقی???

آقا عاشق نشید!عاشق نشید!تش میشه این.اه:/

اینم پند اخلاقی این شعر بسسسیار زیبا!

یه سری از دوستان که اسم نمیارم خیلی دوست داشتن شعرای بنده رو بذارن پروف.من یه عکسی آماده کردم فعلا:

اینو خواستید میتونید بذارید پروفایلتون.خیلی زیبا و لاکچری!پروف در خواستی هم میزنم.البته اجازه شو میدم شما خودتون برا خودتون میتونید بزنید??

پست قبلیم:

تعبیر وارونه یک نظریه!

نوکرتونم

صفا باشد...

عاشق نشید!

مرگ بر عشق اصن?

مشتی هستید?

ملوان کشتی هستید(میدونم خز شده?)

یا علی?