کلیه معتاد!!!

سلام دوستان

خب امروز میخوام بریم سراغ یکی دیگه از شعرای گهر بارم!!!

اگه پستای مربوط به شعرامو نخوندین لطف می کنید و منت می گمارید برما که بروید و بخوانید:)?

https://virgool.io/@ferdosi/%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%86%DA%AF%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-x1gxqhp4bmwt
https://virgool.io/@ferdosi/%DB%8C%D9%87-%DA%86%D8%B4%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%85-vminggsnodtp





اگر خوانده باشید متوجه می شوید که استعداد فضایی در این زمینه داشتم?.از این رو می خواهم بر انتظار ها پایان دهم و یکی دیگر از اشعارم را آپلود بنمایم.

خواهش می کنم خواهش می کنم

من متعلق به همه شمام?

حالا پر حرفی بسه و بریم سراغ شعر

این شعر با تاثیر از کتاب علوم تجربی پایه هشتم نوشته شده

و رعایت یه سری نکات لازمه:

1-آروم بخندید بم??

2-ورود افراد زیر 12 سال ممنوع(به دلیل پاره ای موضوعات)

3-درس گرفتن از این شعر یادتون نره.زحمت های فراوانی برای این شعر پر مفهوم کشیده شده!!!?



ببخشید از بچگی نقاشیم بد بوده!!!?
ببخشید از بچگی نقاشیم بد بوده!!!?

یه کلیه دارم من/بنفشه و بی حاله(بنفش بودن از میزان کشیدن)

تصفیه می کنه خون/بی کاره و بی عاره

یه روز میره از اینجا/تا درمونگاه پیاده

هی میکشه سیگارو/آدامس پاره پاره

رفته پیش یه دکتر/که خیلی حال نداره

میگه که من معتادم/با دمپایی پاره

دکتره با کمی فکر/با کیف پاره پاره

میگه که تو معتادی/ای انگل جامعه

کلیه با اون حالش/میگه به اون دکتره

اومدم که ترک کنم/این چه طرز رفتاره؟

دکتره می گه وضعت/شبیه یک نواره

کلیه با یه نچ نچ/میگه یه آجر پاره

سینوفرا چطور تو/گفتی نابهنگام

این شعر خوب و زیبا/باقافیه ترانه

گفتم که این خود آمد/از فکر پاره پاره

سینوفر


*خب درس اخلاقی

آقا چقدر بتون بگیم آقا معتاد مجرم نیست بیمار است.الان اون بنده خدا می خواست ترک کنه ولی به خاطر رفتار بد آقای دکتر پشیمانید.اع.چرا مثل مجرما باهاشون برخورد می کنید؟اونا معتادن.بدم معتادن ...اع یه لحظه قاطی کردم.




در هرصورت

ممنون از اینکه تا اینجا همراهی کردید????

و خوشحالم که پست قبلی در وصف اوس جواد رو مطالعه بفرمایید.البته دوستان در کامنت انقدر سوژه متذکر شدند که به فکر قست دوم افتادم:)

https://virgool.io/@ferdosi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B3%D9%88%D9%81-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%AE%D9%81%D9%86-xkqs9cor8lvm

نوکرتونم

مشتی هستید?

یاعلی